در حال خواندن
حقوق امید کردستانی در توییتر چقدر است؟
0

توییتر در اقدامی استراتژیک هفته گذشته موفق شد امید کردستانی از مدیران ارشد ایرانی تبار گوگل را به عنوان رئیس اجرایی به استخدام درآورد.

نود فناوری – امید کردستانی یکی از چندین مدیر ارشد ایرانی تبار گوگل هفته گذشته بعد از ۱۶ سال این شرکت را ترک کرد و به دومین شرکت مهم “سیلیکون ولی” بعد از گوگل پیوست و حالا قرار است بخشی از تیم مدیران ارشد توییتر باشد.حال ممکن است این سوال در ذهن ایجاد شود که چه عاملی باعث شده که کردستانی موقعیت شغلی بسیار عالی در بزرگترین شرکت فن آوری جهان را رها و به توییتر بپیوندد.توییتر جزئیات قرارداد کردستانی را منتشر کرده است. مجموع ارزش قرارداد وی در حال حاضر ۱۲ میلیون دلار برآورد می‌شود.توییتر اعلام کرده کردستانی که در سال ۲۰۱۴ بیشتر حقوق را در گوگل دریافت می‌کرد، حقوق پایه سالانه ۵۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد و در قرارداد وی این بند وجود دارد که بتواند در آینده برای یک بار ۸۰۰ هزار سهم توییتر را به قیمت کنونی بخرد. اگر کردستانی بتواند به توییتر در بالا بردن ارزش سهام کمک کند این قرارداد برای وی بسیار پرسود خواهد بود.این شرایط مالی به شکل قابل توجهی پایین تر از مبالغی است که کردستانی در گوگل دریافت می‌کرد. در آخرین بررسی کردستانی حقوق پایه سالانه ۲۳۷هزار و ۵۰۰ دلار به اضافه ۱۲۳ میلیون دلار سهام گوگل را داشته است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر