در حال خواندن
حضور بزرگان صنعت موبایل در بارسلون
0

نسخه ۲۰۱۳ کنگره جهانی تلفن‌ همراه از روز دوشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد تا صدها شرکت جهانی آخرین محصولات خود را در مقابل هزاران نفر از سراسر جهان به نمایش بگذارند.
به گزارش خبرگزاری فارس، دستگاه‌ها و ابزارهایی که سلامت و تناسب اندام شما را تضمین می‌کنند، اتومبیل‌هایی که به آخرین سیستم‌های موبایلی مجهز شده‌اند و همچنین نسل جدید گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی در مدل‌های مختلف و با کارایی‌های متفاوت، همه و همه محصولاتی هستند که در چند روز آینده  در “کنگره جهانی تلفن‌همراه”(MWC 2013) یعنی بزرگترین اتفاق موبایلی جهان در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
نسخه ۲۰۱۳ کنگره جهانی تلفن‌همراه از روز دوشنبه کار خود را آغاز خواهد کرد تا صدها شرکت جهانی آخرین محصولات خود را در مقابل هزاران نفر از سراسر جهان به نمایش بگذارند.
در حالی که آیفون و آندروید همچنان صاحبان اصلی بازار جهانی تلفن‌همراه محسوب می‌شوند، در نمایشگاه هفته آتی که در بارسلونای اسپانیا دایر می‌شود تنها محصولات اندکی با سیستم‌های عامل ویندوز و ویندوز فون مایکروسافت در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.
پیش‌بینی شده است که در نمایشگاه امسال تعداد زیادی گوشی هوشمند و رایانه لوحی جدید معرفی نخواهند شد و مایکروسافت نسبت به سال‌های قبل حضور کمرنگ‌تری خواهد داشت. با این وجود، آن دسته از محصولاتی که از مدت‌ها قبل در مورد آنها شایعاتی منتشر شده بود را می‌توان در این نمایشگاه از نزدیک دید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر