در حال خواندن
جوانیت رو با همراه اول معتبر کن
0

وجود تلفن های هوشمند برای جامعه امروز به امری ضروری بدل شده است. کار کرد این دستگاه ها نیز مشخص است؛ با قرار دادن یک سیم کارت درون آن ها می توانید با اطرافیان تان ارتباط برقرار کرده و با آن ها صحبت کنید. امروز بیش از ۲۰ سال از ورود تلفن های همراه به کشورمان ایران می گذرد.

نود فناوری – همانطور که می دانید، در ابتدا خرید سیم کارت هزینه های هنگفتی داشت و کاربران برای دریافت آن ها مدت زمان نسبتا زیادی را معطل می ماندند. اما نزدیک به یک دهه می شود که با آغاز به کار اپراتورهای مختلف در کشور و شکسته شدن انحصار این بخش، ثبت نام و دریافت سیم کارت دیگر مثل گذشته ملال آور و طولانی نیست.

اما از زمان ورود تلفن همراه به ایران داشتن شماره های دایمی اپراتور اول به عنوان یک اعتبار و افزایش وجه اجتماعی در بین مشترکان تلفن همراه با خود به دنبال داشته است. به نحوی که فعالان و کسبه بازار آزاد به منظور افزایش اعتبار شخصی در مواجهه با طرف های قراردادی خود حتما سعی در داشتن شماره های دایمی همراه اول می کردند و هر چه شماره رندتر و کد پایین تر بهتر.

فارغ از خوب یا بد بودن این نوع فرهنگ مصرفی در بین مشترکان تلفن همراه ایران به هر تقدیر این موضوع در بین کاربران ایرانی جاافتاده است. از طرفی هم در حوزه کسب و کارها جوانان زیادی روز به روز به بازار کار اضافه می شوند و داشتن یک خط دایمی یکی از موضوعات مهم برای صاحبان کسب و کار به شمار می رود.

از همین رو همراه اول به منظور حمایت از جوانان مشتاق به داشتن شماره دایمی از ۱۶ دی ماه امسال برای جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول به نامشان نبوده، سیم کارت دائمی همراه اول با ۵۰ درصد تخفیف به قیمت ۸۰ هزار تومان و بسته اینترنت ۱۰ گیگابایتی ۱ ماهه عرضه کرده است.

مزایای طرح:

در طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان، با خرید سیم کارت دائمی می توانند ضمن بهره مندی از تخفیف قیمت سیم کارت، از بسته خوش آمد اینترنت ۱۰ گیگابایتی یکماهه علاوه بر بسته های خوش آمد فعلی سیم کارت دائمی استفاده کنند.

نحوه خرید سیم کارت:

  • متقاضیانی که پیش از این مشترک هیچ یک از اپراتورها نبوده اند (تاکنون سیم کارت به نام آنها نبوده است) از طریق مراجعه به فروشگاه ها و نمایندگی های همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت کنند.
  • متقاضیانی که در حال حاضر حداقل مشترک یکی از اپراتورها هستند (حداقل یک سیم کارت دارند) از طریق مراجعه به فروشگاه ها، نمایندگی ها و دفاتر همراه اول با ارائه کارت ملی می توانند سیم کارت را دریافت کنند.

نکات مهم:

  • این طرح شامل جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال که تاکنون سیم کارت دائمی همراه اول به نام آنها نباشد می گردد.
  • خرید و فعالسازی سیم کارت به ازای هر کد ملی یک بار امکان پذیر است.
درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر