در حال خواندن
جلسه کمیته فنی پروژه EPEG برگزار شد
0

سومین دوره جلسات کمیته فنی پروژه بین المللی EPEG در سنگاپور و با حضور چهار طرف قرارداد این پروژه از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت به نمایندگی کشور ایران برگزار شد.
 سری سوم جلسات کمیته فنی پروژه بین‌المللی EPEG به میزبانی شرکت مخابراتی سنگاپور و با حضور نمایندگان طرف قرارداد از شرکتهای عمان تل، وودافون، روس تلکوم و شرکت ارتباطات زیرساخت به اضافه نمایندگان شرکت دلتا تلکوم به نمایندگی از جمهوری آذربایجان، طی روزهای شانزدهم تا نوزدهم شهریورماه جاری در کشور سنگاپور برگزار شد.در این سری جلسات که با حضور محمود خسروی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل و همچنین مهدی کریمی نیسیانی، معاون طرح و توسعه فناوریهای نوین شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد؛ موضوعاتی از جمله وضعیت کنونی شبکه EPEG، بررسی شرایط توانمندی فنی شرکتهای دلتا تلکوم، شرکت ارتباطات زیرساخت و عمان تل در فعال کردن کابلهای کشوری پروژه، بررسی وضعیت کیفیت خدمات سرویس دهی پروژه در طول مسیر، بررسی وضعیت جاری پروژه و بازبینی جنبه‌های تکنیکی زیربار بردن کابل EPEG در زمان افتتاح رسمی بین المللی، بررسی شد. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر