در حال خواندن
جزییات سرویس پرداخت موبایلی *۷۳۳*
0

برای پرداخت‌های الکترونیک از طریق موبایل، ‌آسان پرداخت پرشین سرویس پرداخت همراه مبتنی بر USSD را راه‌اندازی کرده است.
نود  آی سی تی- پرشین سوییچ با همکاری اپراتورهای موبایل اقدام به راه‌اندازی سرویس پرداخت همراه روی سیم کارت‌های ایرانسل و همراه اول (دایمی و اعتباری) در بستر USSD کرده است.
در این سرویس کاربر بدون نیاز به نصب نرم افزار و یا تنظیم آیتمی خاص در گوشی خود، تنها عبارت *۷۳۳*  را شماره گیری می‌کند و پس از چند لحظه و در صورتی که برای اولین بار این عبارت را در گوشی خود شماره گیری می‌کنید، صفحه انتخاب زبان برای شما ظاهر می‌شود.
با زدن کلید تایید و وارد کردن عدد مربوط به زبان دلخواه خود، صفحه خدمات به شکل زیر برای شما ظاهر می‌شود.
آپ آسان پرداخت شامل موجودی، شارژ، پرداخت، خرید، نیکوکاری، تنظیم و Reply است.
با زدن کلید تایید و وارد کردن عدد سرویس مربوطه، در ادامه کار شماره کارت بانکی و پس از آن رمز اینترنتی (رمز دوم) کارت از شما دریافت و در نهایت سرویس مربوطه به شما ارایه می‌شود.
نمایش موجودی کارت‌های بانکی، خرید انواع شارژهای ایرانسل و همراه اول و پرداخت قبوض موبایل همراه اول (میان دوره و پایان دوره) ، ایرانسل (دایمی)، قبوض خدماتی (آب، برق، گاز، تلفن ثابت، عوارض شهرداری) و نیز دریافت نذورات برای کمُیته امداد امام خمینی، موسسه خیریه محک، موسسه خیریه مهرآفرین، موسسه خیریه زنجیره امید، زینبیه اعظم زنجان و حسینیه اعظم زنجان سرویس هایی است که در حال حاضر در این سامانه فعال است.
از نکات مهم می‌توان به این اشاره کرد که کلیه خدمات این سامانه رایگان بوده و هزینه‌ای بابت انجام آن از حساب کاربر کسر نمی‌شود.
همچنین می‌توان با عضویت در باشگاه کاربران، تراکنش‌های خود را مشاهده کرد.
در گزارش فوق کلیه تراکنش‌های صورت گرفته توسط شما از طریق سامانه ۷۳۳، پایانه فروش و وب سایت به تفکیک قابل مشاهده است.
کاربر می‌تواند بجای انجام مرحله به مرحله کار، کدهای مربوطه را یکجا وارد کرده و به سرعت سرویس خود را دریافت کنید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر