در حال خواندن
جدیدترین نظریات مخابرات به ریاست “عارف” بررسی می‌شود
0

دومین کارگاه نظریه علوم مخابرات و اطلاعات ایران، با حضور چهار تن از برجسته‌ترین اساتید جهان و دانشمندانی از ۷ کشور، هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه در دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.
نود آی سی تی – در این کارگاه ۲ روزه که ریاست آن بر عهده دکتر محمدرضا عارف و دکتر معصومه نصیری دو عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود ، جدیدترین نظریه‌های بنیادین مخابرات و اطلاعات مورد بحث و بررسی دانشمندان قرار خواهد گرفت.۲ دانشمند از آمریکا و ۲ دانشمند از آلمان سخنرانی کلیدی خود را در خصوص مهم‌ترین محورها در علوم مخابرات و اطلاعات، ارائه خواهند کرد.همچنین «دیوید تسه»، استاد دانشگاه استنفورد و برنده ۹ جایزه بزرگ علمی، گرهارد کریمر، استاد دانشگاه مونیخ و برنده ۷ جایزه بزرگ علمی، رابرت شوبر، استاد دانشگاه نورنبرگ و برنده ۶ جایزه بزرگ علمی و بهنام آژنگ، استاد دانشگاه رایس و عضو فلوی مؤسسه بین‌المللی مهندسان برق و الکترونیک، سخنرانی کلیدی خود را در این کارگاه ارائه خواهند کرد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر