در حال خواندن
واگذاری شماره‌های دایمی و اعتباری همراه اول به مناسبت روز ارتباطات
0

به مناسبت روز ارتباطات همراه اول سیم‌کارت‌های با رنج‌های جدید عرضه کرده که قیمت دائمی آن۱۶۶۸۰۰ تومان و اعتباری ۲۰ هزار تومان است.

همراه اول در جهت جلب رضایت مشترکان خود به مناسبت روز جهانی ارتباطات فروش جدیدترین رنج‌های سیم کارت‌های دائمی و اعتباری را در قالب طرح شماره های گلچین آغاز کرد.

براساس این گزارش، مشترکان برای دریافت این سیم‌کارت‌ها می‌توانند به درگاه‌های فروش همراه اول به آدرس‌های اینترنتی https://sim. mci. ir و https://shop. mci. ir که با نرخ مصوب برای سیم‌کارت‌های دایمی به قیمت ۱۶۶۸۰۰ تومان و اعتباری با قیمت ۲۰ هزار تومان پایین‌تر از قیمت بازار خرید خود را انجام دهند.

گفتنی است این نرخ‌ها با نرخ مصوب دفاتر همراه اول یکسان است و مشترکان می‌توانند تا سوم خرداد ماه خرید خود را انجام دهند.

این در حالی است که اگر مشترکان برای خرید سیم کارت به بازار آزاد مراجعه کنند با قیمت‌های بالاتری روبرو می‌شوند و این فرصتی مناسب برای آن دسته از افراد است که با قیمت مناسب شماره‌های گلچین و مناسب را مستقیماً از همراه اول خریداری کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر