در حال خواندن
جدیدترین تبلت ۷ اینچی سامسونگ معرفی شد
0

سامسونگ امروز دوشنبه ۲۹ آوریل ( ۹ اردیبهشت ماه) جدیدترین تبلت اندرویدی خود با عنوان گلکسی تب ۳ را که تنها اندکی با نسخه قبلی خود متفاوت است، معرفی کرد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، گلکسی تب ۳ نسبت به نسخه پیشین ۷ اینچی خود اندکی باریک تر و در دو مدل ارائه شده که یکی از آنها تنها از قابلیت WiFI و دیگری از قابلیت WiFi در کنار ۳G برخوردار است.
این تبلت جدید از سیستم عامل اندروید ۴.۱ که از آن با عنوان آب نبات ژله ای یاد می شود برخوردار بوده و پردازنده دوال کر ۱.۲ گیگاهرتزی دارد و RAM آن یک گیگابایت است.
 
صفحه نمایش این تبلت ۷ اینچی یک ال سی دی ۱۰۲۴ در ۶۰۰ و ابعاد آن ۱۱۱.۱ در ۱۸۸ در ۹.۹ میلیمتر است که همراه یک باطری ۴ هزار میلی آمپری ارائه شده است.
مدلی که تنها از قابلیت اتصال WiFI برخوردار است با وزن ۳۰۲ گرمی قرار است در ماه می وارد بازار شود و مدلی که علاوه بر WiFI از ۳G هم برخوردار است با وزن ۳۰۶ گرمی در ماه ژوئن وارد بازار فروش می شود.
 
سامسونگ هنوز در رابطه با محل ورود به بازار این تبلتها اطلاعات دقیقی ارائه نکرده است.
هر دو تبلت دارای دوربینهای ۳ مگا پیکسلی پشت و ۱.۳ مگاپیکسلی جلو هستند. قابلیت اتصال بلوتوث و اسلات میکرواس دی برای ارتقای حافظه ۱۶ گیگابایت تا ۶۴ گیگابایت از دیگر ویژگیهای آنها تلقی می شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر