در حال خواندن
روش برنده شدن در کمپین جایزه بزرگ ۳۰ میلیاردی همراه اول
0

همراه اول در جدیدترین کمپین خود هر ماه بیست جایزه ۵۰ میلیون تومانی به مدت سه ماه به مشترکان خود به قید قرعه اهدا می‌کند.
نود فناوری – با توجه به جایزه بزرگ در نظر گرفته شده به نظر می‌رسد، چنانچه مشترکان برای افزایش شانس خود از بسته‌های اینترنت مقرون به صرفه همراه اول در روش‌های اعلام شده از سوی اپراتور اول اقدام کنند و به صورت هوشمندانه مصرف اینترنت خود را مدیریت کنند، احتمال برنده شدن خود را در این طرح افزایش خواهند داد.
در این طرح به ۶۰ نفر از مشترکان همراه اول که از ابتدای آذر تا انتهای بهمن ماه امسال اقدام به فعالسازی بسته‌های اینترنت کنند، به قید قرعه، ۵۰ میلیون تومان جایزه اهدا می‌شود.
براساس این گزارش کلیه مشترکان سیم‌کارت‌های دایمی و اعتباری که بسته اینترنت فعال دارند، مشمول این طرح می‌شوند. همراه اول با در نظر گرفتن این طرح برای تمامی مشترکانش نیاز به هرگونه ثبت‌نام یا اقدام خاصی توسط مشترکان جهت شرکت در قرعه‌کشی را منتفی کرده و تمامی مشترکانی که در بازه مشخص شده (اول آذر تا ۳۰ بهمن) اقدام به فعال‌سازی بسته اینترنت کنند، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند.
کلیه امتیازات از ابتدای آذرماه در تمام قرعه‌کشی‌ها محاسبه می‌شود‌؛ به عبارت دیگر امتیازات از ابتدای آذرماه به ماه‌های بعدی منتقل و به صورت تجمعی در نظر گرفته می‌شود.
نحوه امتیاز دهی به این صورت است که خرید بسته‌های ترکیبی شامل دیتا، بسته‌های اینترنت «مدار فیروزه ای» و یا هریک از بسته‌های اینترنت آلفا + از کلیه درگاه‌ها شامل #۲*۱۰۰* و my. mci. ir به ازای هر یکصد تومان یک امتیاز و خرید بسته‌های «اینترنت همراهی» از درگاه #۲۱*۱۰۰۰* به ازای هر یکصد تومان ۲ امتیاز برای مشترک لحاظ می‌شود که هر امتیاز معادل یک شانس در قرعه‌کشی است. در این طرح هزینه‌ای که کاربر بابت تعرفه آزاد می‌پردازد امتیازی برای وی نخواهد داشت.
مشترکان می‌توانند جهت استعلام امتیاز خود در قرعه‌کشی کد #۰*۳۲۳*۱۰* را شماره‌‌گیری کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر