در حال خواندن
تولید HTC One Mini بالاخره تایید شد
0

مرکز تولید گوشی‌های هوشمند HTC سرانجام تائید کرد که One Mini را به تولید انبوه می‌رساند و در آینده نزدیک آن را روانه بازار می‌کند.
نود آی سی تی – محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گوشی که شرکت HTC تا کنون روانه بازار کرده است One نام دارد که بار دیگر این شرکت تایوانی را به اوج موفقیت خود رسانده است. اما پس از انتشار شایعات فراوان سرانجام تایید شد که این شرکت مدل کوچک شده محصول یاد شده را با نام One Mini به تولید می‌رساند.
مرکز تولید گوشی‌های هوشمند HTC سرانجام تایید کرد که One Mini را به تولید انبوه می‌رساند و در آینده نزدیک آن را روانه بازار می‌کند. اخبار منتشر شده حاکی از آن است که این گوش هوشمند همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد نمایشگری با کیفیت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل دارد.
منابع آگاه اعلام کرده‌اند که گوشی هوشمند HTC One Mini تراشه دو هسته‌ای با توان ۱.۴ گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است که احتمال می‌رود این پردازنده مرکزی از نوع Qualcomm Snapdragon 400 باشد.
از دیگر قابلیت‌هایی که برای این گوشی هوشمند کوچک شده در نظر گرفته شده است می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و نسخه ۴.۲.۲ Jelly Bean سیستم‌عامل اندروید اشاره کرد.
کارشناسان اعلام کرده‌اند که این محصول در خانواده گوشی‌های هوشمند متوسط وارد بازار می‌شود و احتمالا در فصل سوم سال جاری میلادی به دست کاربران جهانی می‌رسد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر