در حال خواندن
تولید تبلت جدید سامسونگ با همکاری یک شرکت آمریکایی
0

یکی از بزرگ‌ترین ناشران آمریکا به‌ همراه سامسونگ در پی تولید یک تبلت هستند که با نام Galaxy Tab 4 Nook روانه‌ی بازار خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دیلی‌تک Barnes&Noble یکی از فعال‌ترین کمپانی‌های تولید محتوای دیجیتال و نشر کتب مختلف در آمریکا است که حالا می‌خواهد با همکاری سامسونگ تبلتی با نام گلکسی تب ۴ نوک تولید کنند. این تبلت با هدف بروزرسانی تبلت‌های ارزان‌قیمت B&N روانه‌ بازار خواهد شد که برای مدت‌ها است به روز رسانی نشده است.سخت‌افزار این تبلت مشابه گلکسی‌تب ۴ خواهد بود که سامسونگ به تازگی معرفی کرده است. این تبلت همراه با صفحه‌ نمایش ۷ اینچی با رزولوشن ۱,۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل، پردازنده‌ چهارهسته‌ای بافرکانس ۱.۲ گیگاهرتزی با بهره‌گیری از هسته‌های Cortex-A7 و ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم روانه‌ بازار خواهد شد. گلکسی‌تب ۴ نوک  276 گرم وزن خواهد داشت که کاربران می‌توانند در صورت کمبود حافظه‌ داخلی ۸ یا ۱۶ گیگابایتی آن، به‌ کمک میکرو  SD آن را افزایش دهند. بهره‌گیری از رابط گرافیکی B&N  از تغییرات تبلت جدید سامسونگ خواهد بود تا کاربر بتواند به گنجینه‌ سه میلیون نسخه‌ای کتب، مجلات و روزنامه‌های B&N‌دسترسی داشته باشند.پیش‌بینی می‌شود گلکسی‌تب ۴ نوک در نیمه‌ دوم مرداد ماه و با قیمت ۲۰۰ دلار در آمریکا به بازار عرضه شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر