در حال خواندن
تولید آیفون های ۲۰۱۸ زود تر از موعد آغاز میشود
0

نود فناوری-به طور حتم به خاطر دارید که آیفون X با فاصله ای نسبتاً قابل توجه نسبت به آیفون ۸ و ۸ پلاس راهی بازار شد و همزمانی عرضه آن با اواخر سال میلادی مشکلاتی را در زمینه تامین قطعات لازم و پوشش نیاز بازار در دوره کریسمس به وجود آورد. حال به نظر می رسد تیم کوک و همکارانش تصمیم گرفته اند تا با جا به جایی در برنامه ها از بروز چنین مشکلی جلوگیری نمایند.

گفته شده در سال گذشته و به دلیل نرخ بالای نقص در سنسورهای سه بعدی لازم برای سامانه FaceID، تولید انبوه آیفون X تا میانه های ماه آگوست ممکن نشده بود. همین مسئله عرضه آن را در میانه های سپتامبر و همراه با دو آیفون دیگر ناممکن ساخت.

حال با توجه به آن که ظاهراً کمپانی اهل کوپرتینو قصد دارد هر سه مدل از موبایل های هوشمند آینده اش را به سنسور تشخیص چهره مجهز سازد، بنابراین تصمیم برای آغاز تولید زودتر از موعد آیفون های جدید کاملاً منطقی و حتی لازم به نظر می رسد.

تولید کنندگان سخت افزارهای لازم برای سامانه FaceID به اپل اطمینان داده اند که می توانند نیاز امسال تمام آیفون های آینده اش را به قطعات مورد بحث فراهم کنند، با این حال تعجیل در برنامه های تولید نگرانی ها در خصوص بروز مشکلات پیشین را مرتفع خواهد ساخت.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر