در حال خواندن
توقف توسعه مساوی با مرگ مخابرات است
0

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه دغدغه‌های اصلی ما تحول در مخابرات است، گفت: توقف توسعه، مرگ مخابرات را به همراه دارد و رتبه مخابرات در توسعه متوسط است.
نود آی سی تی – مظفر پوررنجبر که در مراسم پایانی پروژه طراحی شبکه‌IP، در جمع مدیران شرکت مخابرات ایران سخن می گفت، اساس تحول مخابرات را، یکپارچه فکر کردن و طراحی یک ساختار و یک مفهوم دانست و افزود: باید یک ساختار واحد طراحی و مدل عملیاتی سازمانی اصلاح شده‌ای را تهیه و با تعریف واحد، اجرا و پیاده سازی کنیم.  
وی با تاکید بر تفکیک حوزه‌های مختلف برای ایجاد تحول و توسعه سریع افزود: برای به جریان انداختن فعالیت‌های حوزه‌های مختلف با کمک مشاوران، مدل طراحی شده با ساختار فعلی انطباق داده شود و با بررسی و حل مشکلات آن تحول را شروع کنیم.
وی در این رابطه افزود: در حوزه‌های بازاریابی‌، مشتریان، شبکه مالی و رگولاتوری، کمیته‌های بررسی تشکیل شده تا فعالیت‌ها آغاز شود.
وی با تاکید بر اجرایی شدن کمیته‌ها و رسیدن به همگرایی گفت: بنای ما بر این است که همگی با هم کار کنیم و مدیران عامل استان‌ها در کمیته‌ها مسؤول اجرای موضوع‌ها هستند و طراحی کلی انجام دهند و باید به تمامی استان‌ها مثل یک استان نگاه کنند.
وی افزود: عملیاتی فکر کنید و کار خود را به سرعت انجام دهید، تحول باید نمود خارجی داشته باشد و از پشت تــــریبون نمی‌شود، تحول ایجاد کرد و باید شرکت را نجات دهید. نکته بعدی این است که هر اتفاقی که بیافتد هر تصمیمی بگیرید بهتر از در جا ایستادن است. به حدیث یدا… مع الجماعه، اعتقاد داشته باشید و هدفمند عمل کنید. دنبال خروجی باشید. طرح ها را به جلو ببرید و مسلما موفق خواهید شد.
پوررنجبر بیان کرد: این کمیته‌ها باید خروجی داشته باشند و بازاریابی را سرعت بخشند. بنابراین فعال عمل کنید و PAPها را ناراضی نکنید به آنها امکانات بدهید تا فعالیت کنند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر