در حال خواندن
توسعه شبکه کابل در ۳ مرکز مخابراتی از فردا
0

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید دستغیب، پیروزی و شهید صالح طبری از ۱۸ آبان آغاز می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس شرکت مخابرات استان تهران اعلام کرد: با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید دستغیب با پیش شماره های ۲۲۷۰ الی ۲۲۷۵ در محدوده خیابان کنی، مریوان، عمار و در مرکز مخابرات پیروزی با پیش شماره های ۳۳۲۵، ۳۳۳۰ الی ۳۳۳۶، ۳۳۷۸، ۳۳۷۹ در محدوده شهید درودیان، شهید محبی، شهید مغانلو، شهید زینتی افخم حداکثر به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید صالح طبری با پیش شماره های ۴۴۶۳ الی ۴۴۶۹ در محدوده جاده مخصوص کرج، شهرک اکباتان، بلوار صنایع هوایی، فاز ۲ بلوک ۱۶، بلوک ۱۹ از ساعت ۸ به مدت ۱۰ ساعت دچار اختلال می شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر