در حال خواندن
توزیع قبوض تلفن ثابت و همراه تهران متمرکز می شود
0

توزیع قبوض مشترکان تلفن ثابت در آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شود که براساس مذاکرات صورت گرفته احتمال دارد قبوض تلفن ثابت و همراه با یکدیگر توزیع شود.
 
نود آی سی تی – سمیع الله صادقی آرانی، معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات استان تهران درخصوص واگذاری توزیع قبوض تلفن ثابت مشترکان تهرانی به بخش خصوصی گفت: مذاکراتی در این زمینه صورت گرفته، ولی هنوز شرایط نحوه توزیع و پیمانکار خصوصی به طور قطع مشخص نشده است.
وی با بیان اینکه پیشنهاداتی در این زمینه مطرح شده، اعلام کرد: ارسال صورت حساب مشترکان تلفن ثابت وهمراه در یک قبض از جمله پیشنهادات ارایه شده در این خصوص است.
وی گفت: همچنین قرار دادن قبوض تلفن ثابت و همراه در یک پاکت و ارسال آنها توسط یک شرکت از دیگر پیشنهادات مطرح در این زمینه است که هنوز نهایی نشده است.
صادقی بیان کرد: در شرایط حاضر برای مشترکان تلفن ثابت که قبوض تلفن ثابت آنها کمتر از ۳ هزار تومان است قبض ارسال نمی شود، ولی امکان پرداخت این میزان از طریق سامانه ۱۸۱۸ وجود دارد.
این در حالی است که تا پیش از این قبوض مشترکان دایمی همراه اول توسط شرکت پست توزیع می‌شد که شرکت ارتباطات سیار ایران از چندی پیش توزیع قبوض خود را در تهران به یک شرکت خصوصی واگذار کرده است.
منبع: ایسنا
 

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر