در حال خواندن
تهیه هدایای نوروزی همراه اول از مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
0

نود فناوری – همراه اول امسال در اقدامی هوشمندانه برای هدایای تبلیغاتی نوروزی خود از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد استفاده کرده‌ است. هر چند شاید این موضوع به تنهایی نتواند بار بزرگی را از روی دوش این قشر کم‌برخوردار بردارد، اما چنانچه این موضوع به عنوان الگویی برای تمامی شرکت‌های بزرگ و کوچک قرار گیرد، قطعا می‌تواند بذر امیدی را در دل مردمان این سرزمین در این روزهای پایانی سال بیافشاند.
براساس این گزارش، به نظر می‌رسد اپراتور اول کشور در مسیر عمل به تعهدات اجتماعی خود مسیری را در پیش گرفته که با یک تیر چند نشان بزند، به نحوی که این شرکت در آخرین اقدام خود در راستای مسوولیت اجتماعی و حمایت از تولید ملی، هدایای تبلیغاتی نوروز ۹۸ خود را فقط از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه کرده و خرید اقلام خارجی را متوقف کرده است.
این در حالی است که سالانه در این مقطع شرکت‌های خصوصی و دولتی هزینه‌های زیادی را صرف هدایای تبلیغاتی پایان سال می‌کند و از آنجا که در این موضوع همراه اول پیش قدم شده سایر شرکت‌ها نیز با ادامه این مسیر با حمایت خود از تولیدات داخلی کشور گامی در جهت تعالی اقتصاد داخلی بردارند.
براساس اطلاعات به دست آمده از این شرکت به نظر می رسد این اقدام مقطعی نخواهد بود و همراه اول با تمام توان خود در هرجایی که امکان داشته باشد به منظور حمایت از تولیدات داخلی این مسیر را ادامه خواهد داد.
همچنین اپراتور اول در اقدامی دیگر با پیوستن به کمپین وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که از سازمان ها و شرکت ها خواسته بود به جای خرید هدایا برای مدیران دستگاه ها یا تبلیغات، امکانات حداقلی را برای روستای گردشگری«درک» در استان سیستان و بلوچستان فراهم کنند، بخش عمده ای از هزینه اقلام تبلیغات نوروزی خود را به این امر اختصاص داده است.
سال گذشته نیز همراه اول در راستای مسوولیت اجتماعی و همراستا با کمپین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه اقلام تبلیغاتی نوروزی خود را صرف کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه کرده بود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر