در حال خواندن
تهران آماده استارتاپ پاییزی جهان خواهد شد
0

پنجمین استارتاپ ویکندتهران که به صورت تخصصی در زمینه موبایل برگزار شده بود دیروز عصر به کار خود پایان داد تا تهران برای ششمین استارتاپ ویکند و ورود به رقابت های جهانی استارتاپ آماده شود.

فناوران- روز گذشته رقابت بین ۱۰ تیم در پنجمین استارتاپ ویکند تهران تمام شد و هیات داوران بعد از بررسی عملکرد تیم‌ها طی سه روز، به برترین تیم‌ها رای دادند. این نخستین بار بود که علاقه‌مندان به شرکت در استارتاپ ویکند، روی یک موضوع تمرکز کردند و ایده ساخت اپلیکیشن‌های مختلف را که روی موبایل اجرا می‌شود را مطرح کردند. از بین حدود ۶۰ ایده طراحی اپلیکیشن موبایل که روز اول مطرح شد ۱۰ ایده برگزیده شد تا با تشکیل تیم به مرحله اجرا برسد. در بین مربی‌ها، چند مربی متخصص در زمینه موبایل نیز حضور داشتند که طی اجرای ایده‌ها تیم‌ها را راهنمایی و همراهی کردند.این ۱۰ ایده عبارتند از: T stab: ارتباط بیشتر و بهتر بین دانشجویان و استادانMr.Dadar: کجا بریم ددر خوش بگذرونیم؟Vas Book: معرفی خدمات ارزش افزوده اپراتورهای موبایلکلید: کلید مجازی به همراه سخت‌افزار برای تمامی درب‌ها آتوموبایل: راهنمای تعمیرات و رفع مشکل اتومبیلکتاب یار: پیشنهاددهنده کتاب‌های خوب به شما براساس سلیقه و علایق شماTranslator: گروه مترجمان انسانی که همیشه همراه شما هستندکجایی عشقم: ردیاب و مسیریاب که به صورت لحظه‌ای عزیزان شما را ردیابی کنندشانگهای: شماره تلفن مجازی به همراه پست صوتیبرعکس (فی): محصول مورد نیاز خود را اعلام می‌کنید و فروشنده‌ها شما را پیدا می‌کنندششمین استارتاپ ویکند تهران، پاییز هم‌زمان با برگزاری هفته جهانی کارآفرینی برگزار خواهد شد و تیم‌های برنده می‌توانند به استارتاپ جهانی راه پیدا کنند.

 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر