در حال خواندن
تهرانی‌ها برای خرید گوشی دو میلیون تومانی صف کشیدند
1

گوشی گلکسی نوت ۲ که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده، بعد از حضور در خاورمیانه، برای نخستین بار توسط شرکت پارس سامتل در ایران عرضه شد.
نود آی سی تی – عرضه Galaxy Note II که با گارانتی پارس سامتل از ساعت ۱۱ روز شنبه ۲۹ مهرماه در تهران، مشهد و یزد آغاز شده با استقبال زیادی از سوی علاقه‌مندان روبه‌رو شد به طوری که خیابان جمهوری تهران شاهد صفی حدود ۲۰۰ نفره برای خرید این محصول بود.سامسونگ پیش از این اعلام کرده بود به نخستین خریداران Galaxy Note II  یک دستگاه گوشی هوشمند به عنوان هدیه اهدا خواهد کرد. همچنین گفته می‌شود تمامی افرادی که برای خرید این گوشی مراجعه کرده بودند، هدایای ویژه‌ای از سوی سامسونگ دریافت کردند. به این ترتیب که ارزش هدیه هر کدام از خریداران با توجه به نوبت آنها در صف با یکدیگر متفاوت بود. Galaxy Note II دارای صفحه نمایش‌ 5/5 اینچی از نوع HD Super AMOLED با کنتراست ۱۶ به ۹ است که تصاویر را با جزییات و کیفیتی بالا به نمایش در می‌آورد. این صفحه‌نمایش برای تماشای ویدیوهای HD ایده‌آل خواهد بود و به خواناتر شدن نوشته‌ها کمک خواهد کرد. این گوشی که ضخامت‌اش ۴/۹ میلی‌متر است، یکی از باریک‌ترین گوشی‌های جهان محسوب می‌شود و در ابعاد ۱۵۱×80 میلی‌متر و با وزن ۱۸۳ گرم ساخته شده است. نوت ۲ هر چند که از همه گوشی‌های آندروییدی بزرگ‌تر است و از آن به عنوان تلفن همراهی ما بین تبلت و گوشی یاد می‌شود، اما به راحتی در دست جای می‌گیرد. 
 Galaxy Note Galaxy Note II از توان پردازشی بالایی برخوردار است. این محصول به پردازنده‌ چهار هسته‌ای ۶/۱ گیگاهرتزی و حافظه رم ۲ گیگابایتی مجهز است و قابلیت چندلمسی آن آسان‌تر، تغییر سریع‌تر محتوای صفحه‌نمایش و عملکرد بهتر مرورگر وب را برای کاربر به همراه می‌آورد. این گوشی هوشمند به سیستم‌عامل آندرویید ۴.۱ Jelly Bean)) مجهز است و قابلیت‌های گرافیکی بهتری دارد. Galaxy Note II در سه مدل با حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی از کارت microSD به بازار عرضه می‌شود.دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط فیلم با کیفیت Full HD و فلش LED است. دوربین ثانویه هم ۹/۱مگاپیکسلی است. سامسونگ در این مدل نیز مانند Galaxy S III از حسگر RGB استفاده کرده که قادر به پیدا کردن طیف کامل نور محیط است و فقط کانال سبز آن را تشخیص نمی‌دهد. به این ترتیب کارآیی آن زیر انواع نورهای مصنوعی ارتقا می‌یابد.
به گزارش فناوران، همچنین این گوشی با لمس قاب پشت گوشی امکان به اشتراک گذاشتن انواع Media از طریق فناوری NFC را فراهم می‌کند. امکان اشتراک با سایر دستگاه‌های NFC نیز وجود دارد.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده
  • ناشناس
    ۱۳۹۱-۰۸-۰۳ در ۱۰:۴۴

    گوشی آیفون پنج بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ دلاره
    تو ایران بالای دو میلیون تومانه!

ارسال یک نظر