در حال خواندن
تندیس مجموعه ارزش آفرین جشنواره «حاتم» به ”بهسازان فردا” اعطا شد
0

در ششمین گردهمایی بزرگ مسوولان دولت و مدیران بنگاه‌های برتر اقتصاد ایران با نام جشنواره حاتم که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از ۳۱ استان کشور برگزار شد، تندیس ارزش آفرینی و حمایت از تولید ملی در حوزه فناوری اطلاعات به گروه بهسازان فردا اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا، در جشنواره حمایت از تولید ملی «حاتم»که  با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، از هلدینگ بهسازان فردا به عنوان مجموعه ارزش آفرین قدردانی شد.

مجموعه بهسازان فردا با مدیریت دکتر علی حکیم جوادی از مدیران با سابقه حوزه فناوری اطلاعات، با ۹ شرکت زیرمجموعه به عنوان بزرگترین هلدینگ فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری و پرداخت و شرکت پیشرو در صنعت آی تی( IT) فعالیت می کند و مقام اول خاورمیانه و رتبه شانزدهم جهان از نظر تعداد تراکنش‌های پرداخت کارتی را در اختیار دارد.

این هلدینگ همچنین تاکنون اجرای طرح‌های بزرگ ملی مانند سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد)، توسعه سامانه یکپارچه و متمرکز بانکداری، سوییچ پرداخت توسط متخصصان داخلی و غیره را نیز بر عهده داشته است.

جشنواره حاتم به عنوان ششمین گردهمایی بزرگ مسئولان دولت و مدیران بنگاه های برتر اقتصاد ایران با حضور  مدیران برندهای برگزیده صنعت و اقتصاد ایران از استان‌های مختلف کشور و با مشارکت دولت و مجلس شورای اسلامی در محل سالن همایش های بین المللی صداوسیما با تمرکز بر محور ارزیابی نقش،‌ جایگاه و توانمندی های بالقوه و بالفعل سازمان های ملی و نیز بنگاه‌های اقتصادی ایرانی در افزایش تولید ناخالص داخلی نسبت به معرفی و تجلیل از مدیران ارزش آفرین کشور در بخش های خصوصی و دولتی برگزار شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر