در حال خواندن
تمام خدمات مخابرات و همراه اول در یک دفتر ارایه می‌شود
0

مشترکان همراه اول استان‌های تهران و البرز، از ابتدای اردیبهشت ۹۲ می‌توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران دریافت کنند.
 
نود آی سی تی – ناصر قدیرکاشانی، مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به اینکه تاکنون خدمات همراه اول از طریق مراجعه مشترک به ادارات مشترکین تلفن همراه، دفاتر بخش خصوصی و مراکز تلفن ثابت انجام می‌شده، از تجمیع و ارایه تمامی خدمات همراه اول در شعب امور مشترکین مخابرات استان تهران خبر داد و هدف از اجرای این طرح را مشتری مداری و سهولت در روند خدمت رسانی به مشترکان همراه اول خواند؛ به نحوی که مشترک با مراجعه به هر یک از ۱۵۲ مرکز مشترکین که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR  موجود است؛ تمامی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.
 
مبین نت فعلا جایی در فروشگاه‌های مخابرات ندارد
وی در خصوص واگذاری وایمکس مبین نت در دفاتر همزمان با فروش ADSL‌که احتمال ایجاد مشکل برای فروشنده را دارد گفت: فعلا در دفاتر خدمات وایمکس هیچ اپراتوری واگذار نمی‌شود و احتمال اینکه سرویس وایمکس در این دفاتر واگذار نشود وجود دارد.
 قدیر کاشانی در خصوص مذاکراتی برای واگذاری بخشی از سهام شرکت خدمات اول TCT به شرکت مخابرات ایران گفت: مذاکرات در این زمینه در حال انجام است و پیش بینی می‌کنیم نتایج خوبی به دنبال داشته باشد.
 
راه اندازی بزرگترین ( contact center ) در کشور
وی با اشاره به تفاهم نامه امضاء شده میان شرکت خدمات اول TCT و شرکت مخابرات ایران گفت: طی این تفاهم نامه مقرر شده بزرگترین مرکز تماس کشور با هدف ارایه خدمات فروش و خدمات پس از فروش به مشترکان و متقاضیان شرکت مخابرات ایران در ۲ استان و با ۴ هزارو ۳۰۰ نفر نیروی پاسخگو توسط شرکت خدمات اول TCT راه‌اندازی شود.
مدیرعامل شرکت خدمات اول TCT، با اشاره به اینکه در راه‌اندازی ( contact center ) از نظرات گروه مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران استفاده می‌شود؛ افزود: اولین ساختمان در استان تهران و با بهره‌گیری از آخرین متد پاسخگویی دنیا در فضایی جذاب از نظر رفاهی برای پرسنل، در حال آماده سازی است.
وی با بیان اینکه با استفاده از یکی از بهترین برندهای نرم افزار ( contact center ) در دنیا، خدمات قابل توجه ارزش افزوده نیز به تماس گیرندگان با این مرکز تماس ارایه خواهد شد؛ بیان کرد: این مرکز به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیلات رسمی به تماس گیرندگان خدمت رسانی خواهد کرد.
بنیانگذار گروه خدمات اول، مهمترین هدف از راه اندازی مرکز تماس را ارایه خدمات تلفنی فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان شرکت مخابرات ایران دانست و زمان افتتاح و بهره برداری از مرکز تماس تهران را مرداد ۹۲ اعلام کرد.
قدیرکاشانی در بخش دیگری از این نشست، با اشاره به اجرای طرح کاهش مراجعات مردمی به مراجع قضایی در بخش همراه اول، بیان کرد: مشترکان همراه اول می‌توانند به جای مراجعه مستقیم به همراه اول، به ۹ مرکز مشترکین تلفن ثابت که نشانی آن در سایت WWW.TCT1.IR درج شده است؛ مراجعه کنند تا در وقت و هزینه آنها صرفه جویی قابل توجهی شود.
وی با تاکید بر این که این اقدام در سه فاز قابل انجام است؛ افزود: در حال حاضر در فاز اول، دارندگان مکاتبات قضایی با مراجعه به ۹ شعبه  برگزیده مشترکین و پرداخت مبلغ یکصد هزار ریال می‌توانند ضمن تحویل مکاتبات، رسید انجام خدمت دریافت کرده و با استفاده از شماره نامه دریافتی حداکثر پس از ۷۲ ساعت در جریان روند مکاتبه تحویلی و پاسخ آن قرار گیرند.
 
خدمت رسانی به مشترکان همراه اول در تعطیلات سال نو
قدیرکاشانی ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و آرزوی سالی پربار در صنعت ارتباطات گفت: با هدف افزایش رضایت‌مندی مشترکان همراه اول و تعطیل نشدن خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز، شرکت خدمات اول TCT در ۱۶ شعبه مشترکین منتخب استان‌های تهران و البرز – که نشانی آن در سایت  WWW.TCT1.IR موجود است؛ از ساعت ۹ صبح تا ۱۵ به ارایه خدمت خواهد پرداخت.
وی به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال ۹۱ پرداخت و گفت: افتتاح اولین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت مخابرات ایران، آغاز فروش کالاهای دیجیتال ( گوشی موبایل، تبلت، لب تاپ، سیم کارت و کارت شارژ)، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تجمیع شعب noc در یک ساختمان به منظور پاسخگویی تخصصی و فروش اینترنت پرسرعت مخابرات ADSL از طریق سایت WWW.TCT2020.IR از جمله مهم‌ترین این اقدامات است.
لازم به ذکر است؛ شرکت خدمات اول TCT با سهامداری شرکت مخابرات استان تهران و شرکت خدمات اول مبین از خرداد ماه سال ۱۳۹۱ اقدام به ارایه خدمات به مشترکین و متقاضیان در ۱۵۲مرکز تلفن ثابت و پاسخگویی به سامانه ۱۱۸ نموده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر