در حال خواندن
تلویزیون‌ها اینترنتی می شوند
0

گوگل در مراسمی از قطعه‌های الکترونیکی رونمایی کرد، قطعه‌ای که می‌تواند تلویزیون شما را به تلویزیون اینترنتی تبدیل کند.
به گزارش ایسنا، این دستگاه که Chrome cast نام گرفته می‌تواند با اتصال به درگاه HDMI که نوعی خروجی تلویزیون است، تلویزیون کاربر را از طریق اتصال بی سیم به رایانه، موبایل، لپ تاپ و تبلت به شبکه ویدئویی You Tube متصل کرده و فیلم‌ها را روی تلویزیون پخش کند.
 
همچنین بر اساس اطلاعات سی نت این قطعه انرژی مورد نیاز خود را از طریق درگاه یو اس بی تامین می‌کند و شرکت گوگل وعده داده است که در آینده‌ای نه چندان دور این دستگاه را با سایت موسیقی خود موسوم به گوگل پلی موزیک تطبیق دهد.
 
دستگاه Chrome cast کاربر را به یاد مرورگر Google chrome می‌اندازد چرا که نحوه کار این دستگاه تنها به وسیله مرورگر chrome کامل می‌شود.
 
برای مثال بعد از اتصال این دستگاه ۳۵ دلاری به تلویزیون کاربر با لپ تاپ خود از طریق مرورگر chrome به You Tube مراجعه می کند و با کلیک برروی دکمه Cast ویدیوها آن‌ها را برروی تلویزیون به نمایش می‌گذارد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر