در حال خواندن
تلفن‌های سیستان و بلوچستان همکد می‌شوند
0

تلفن‌های ثابت استان سیستان و بلوچستان از روز چهارشنبه بیست و نهم مرداد هم‌کد می‌شوند. با هم کدسازی تلفن‌های ثابت این استان، کدهای بین شهری ۰۵۴۱، ۰۵۴۲، ۰۵۴۳،۰۵۴۴، ۰۵۴۵،۰۵۴۶، ۰۵۴۷ و ۰۵۴۸ به ۰۵۴ تغییر می‌کند.
نود آی سی تی – طرح هم کدسازی در سطح شهرستانهای زاهدان، زابل، خاش، چابهار، نیکشهر، ایرانشهر و سراوان انجام شده و شماره مشترکین در این شهرستانها از ۷ رقم به ۸ رقم تغییر می‌کند.براساس این گزارش، مشترکین تلفن‌های ثابت در شهرستان‌ها و روستاهای استان سیستان و بلوچستان برای اطلاع از تغییرات و دریافت شماره جدید خود می‌توانند تا قبل از ساعت ۲۲ روز چهارشنبه (۲۹مرداد) با ۱۱۸ و سامانه گویای ۲۰۲۲ در محدوده استان و با شماره های ۰۵۴۱۲۰۲۲ و ۰۵۴۱۳۳۳۳۳۳۳ در خارج از استان و بعد از ساعت ۲۲ در داخل استان با سامانه گویای ۲۰۲۲ و در خارج از استان با شماره های ۰۵۴۲۰۲۲ و ۰۵۴۳۳۳۳۳۳۳۳ تماس بگیرند.همچنین مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان به نشانی www.tcsb.ir و واردکردن شماره تلفن قدیم، از شماره جدید خود مطلع شوند.​​براساس اطلاعیه ستاد هم کدسازی تلفنهای ثابت، مشترکان برای انعکاس پیشنهاد و همچنین اعلام شکایت در این زمینه، می‌توانند به پورتال اطلاع‌رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آدرس www.cra.ir بخش ثبت و پاسخگوئی به شکایات مراجعه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر