در حال خواندن
تکرار بی‌ادبی پوتین در مقابل همتای‌ایرانی
0

عکس زیر دیدار دیروز دکتر حسن روحانی رییس‌جمهور کشورمان با ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه را در حاشیه سیزدهمین نشست سران سازمان همکاری شانگهای در شهر بیشکک قرقیزستان نشان می‌دهد.
  در این عکس بار دیگر تکبر و بی‌ادبی پوتین حتی در نحوه نشستن در مقابل یک مقام همتای و همسایه خود به عینه مشاهده می‌شود. این رفتار ابلهانه توام با تکبر پوتین (سیاستمدار دیکتاتورمابی که ظاهرا خواب امپراطوری استالین و شوروی سابق را می‌بیند!)، متاسفانه در تیرماه سال‌جاری در دیدار او با آقای احمدی‌نژاد هم کاملا به چشم می‌خورد که نشان دهنده شخصیت پایین اجتماعی اوست. احمدی نژاد که به منظور شرکت در دومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز به روسیه سفر کرده بود، در حاشیه اجلاس با پوتین دیدار و گفتگو کرد. در تصاویر منتشر شده از این گفتگو در حالی که آقای احمدی‌نژاد مشغول گفتگو با پوتین بود، پوتین حرکات عجیبی از خود نشان می‌داد! به گزارش بهارنیوز، باراک اوباما، اخیرا در ملاقات با پوتین در اجلاس G20 به شوخی به او گفت: همه می‌دانند تو یک فرد احمقی، باور نمی‌کنی از دوستان اروپایی‌ات بپرس!
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر