در حال خواندن
تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس های ICT تمدید شد
0

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تمدید تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با هفت دستگاه حاکمیتی و نظارتی تا دو سال دیگر خبر داد.
نود آی سی تی – محمدعلی فرقانی با اعلام این مطلب افزود: مهمترین هدف این تفاهم‌نامه جلوگیری از سردرگمی مردم و تامین حقوق آنها به عنوان ذینفع اصلی اقدامات پیشگیرانه و ایجاد وحدت رویه در پایش و کنترل بازار ICT، شفافیت روابط بین دستگاه های اجرایی براساس تفکیک وظایف، کاهش بروکراسی و مقررات زدایی است که با توجه به دستاوردهای مثبت آن، این تفاهم‌نامه تا خرداد ماه سال ۹۴ تمدید شد.
تفاهم‌نامه همکاری پایش و کنترل سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات بین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، پلیس آگاهی، سازمان فناوری اطلاعات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در سال ۹۰ مبادله شد.
این تفاهم‌نامه در پنج محور برگزاری کارگاه های آموزشی مشترک، تشکیل کارگروه های مشترک نظارت و اعمال مقررات، ایجاد بانک اطلاعاتی و شبکه یکپارچه پایش و کنترل، اطلاع‌رسانی، دریافت و رسیدگی به درخواست ها و شکایت ها تدوین شده است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر