در حال خواندن
تغییر تعرفه مکالمات بین‌الملل پیگیری می‌کنیم
0

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از پیگیری‌های این سازمان در ارتباط با تعرفه‌های جدید مکالمات بین‌الملل و ارایه‌ پیشنهادات نظام صنفی در این زمینه خبر داد.
نود آی سی تی – کاظم آیت‌اللهی با بیان این مطلب گفت: به‌طور قطع بحث تغییر تعرفه مکالمات بین‌الملل نیز مانند تعرفه‌های پهنای باند اینترنت در کمیسیون‌های تخصصی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: به‌طور معمول روند بدین شکل است که کمیسیون‌های تخصصی سازمان موضوع را بررسی کرده و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در قالب نامه‌ای تدوین کرده و آن را به سازمان تنظیم مقررات ارتباطات ارسال می‌کنند و همان‌طور که در ارتباط با تغییر تعرفه‌ پهنای باند بین‌الملل این پیگیری‌ها رخ داد، اکنون هم قطعا در ارتباط با تعرفه‌های مکالمات بین‌الملل پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.
رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با بیان این‌که قطعا در این زمینه هم سازمان تنظیم مقررات ارتباطات و هم فعالان بخش خصوصی حرف‌های متعددی برای گفتن دارند، اظهار امیدواری کرد که موضع‌گیری‌های شفاف دو طرف شرایطی ایجاد کند تا نتایج بهتری حاصل شود.
آیت‌اللهی در ادامه خاطر نشان کرد: تغییرات مستمر، آنی و غیرقابل پیش‌بینی آسیب‌زا هستند و لطمه‌های متعددی به همراه دارند. البته در حال حاضر فضای اقتصادی کشور به گونه‌ای است که در برخی موارد ممکن است این نوع تغییرات اجتناب‌ناپذیر باشند.
وی ادامه داد: با این حال ما وظیفه‌ی حمایت از آحاد صنف را برعهده داریم و قطعا به بازار کسب و کارهای صنف توجه ویژه خواهیم داشت و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در پایان درباره‌ی تبعاتی که تعرفه‌های جدید مکالمات بین‌الملل به دنبال دارد، گفت: در حال حاضر آمار و ارقام را به درستی در ذهن ندارم، اما طبیعتا همان‌طور که تغییر تعرفه‌ی پهنای باند بین‌الملل آسیب‌زا بود، تعرفه‌های جدید مکالمات بین‌الملل هم می‌تواند ضربه‌های متعددی به شرکت‌ها و درآمد آن‌ها وارد کند که باید در این زمینه بررسی‌های کارشناسانه کافی صورت بگیرد تا نتیجه‌گیری‌ها به گونه‌ای باشد که فعالان این بخش صدمه نخورند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر