در حال خواندن
تعرفه نامبرینگ افزایش یافت
0

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه‌ی سالانه حق استفاده از هر شماره اختصاص داده شده به تلفن ثابت، همراه و شبکه وایمکس را افزایش داده است.
به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تعرفه‌ی هر شماره تلفن همراه واگذار شده به اپراتور‌ها، از ۲۰۰۰ به ۳۲۰۰ ریال، تلفن ثابت از ۱۰۰۰ به ۱۶۰۰ ریال و شماره‌های واگذار شده به اپراتورهای وایمکس از۱۵۰۰ به ۲۴۰۰ ریال افزایش یافت.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این باره می‌گوید: در پروانه‌های صادر شده از سوی رگولاتوری، نرخ تورم به عنوان شاخص مبنای تغییر تعرفه‌ی شماره‌ها، تعیین شده است و براین اساس کمسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه سالانه حق استفاده از هر شماره اختصاص داده شده به تلفن ثابت، همراه و شبکه وایمکس را براساس نرخ تورم رسمی اعلام شده از سوی بانک مرکزی تغییر داده است.
بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، وی افزود: این مصوبه به منظور استفاده‌ی بهینه از منابع محدود و حفظ منافع ملی، تعرفه‌ی حق استفاده از فضای شماره‌گذاری در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تصویب شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر