در حال خواندن
تعامل با سایت‌های همسریابی خوش‌سابقه
0

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: قرار است به تمام سایت‌های همسریابی صفت غیرقانونی بودن ندهیم و راهکارهایی برای فعالیت سایت‌ها و موسساتی که عملکرد بهتری دارند، پیدا کنیم. تاکنون ۴ سایت و موسسه را شناسایی کرده‌ایم که خلاف مسائل فرهنگی و دینی عمل نمی‌کنند ولی ایراداتی دارند که باید با تعامل با آن‌ها ایرادها را اصلاح کنیم.

نود فناوری – دکتر محمود گلزاری در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، افزود: سایت‌های خوش سابقه همسریابی را دعوت کردیم تا به دغدغه‌های ما پاسخ دهند و کمک به اصلاح وضعیت آنها کنیم تا در صورت فراهم شدن شرایط با تایید ما فعالیت کنند.وی با بیان اینکه در حال حاضر روش‌های سنتی همسریابی کفاف نیاز جوانان را نمی‌دهد، اظهارکرد: تعدادی سایت همسریابی فعال هستند. ما در زمینه این سایت‌ها اقداماتی کردیم. به عنوان نمونه جلساتی را با پلیس امنیت اخلاقی، مسئولان وزارت ارشاد، سازمان بازرسی کل کشور و قوه قضاییه برگزار کردیم و مستندات خود را در اختیار آنها گذاشتیم تا سایت‌های غیرقانونی و غیراخلاقی بسته شوند و جلوگیری از فعالیت آنها به مردم اطلاع‌رسانی شود.گلزاری در پایان با بیان اینکه سایت‌های همسریابی باید ویژگی‌هایی داشته باشند، گفت: قابل اعتماد بودن و رعایت امنیت اطلاعات، امکان انتخاب درست همسر، هزینه‌های مناسب، تعریف مراحل صحیح از معرفی دختر و پسر به هم تا ازدواج، ویژگی‌هایی است که باید این سایت‌ها آنها را رعایت کنند. سایت‌ها می‌توانند آغازگر ارتباط باشند و سایر مراحل باید با نظارت خانواده‌ها طی شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر