در حال خواندن
تصاویر اینستگرام روتوش‌پذیر شد
0

اینستگرامی که با ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای برای فیس‌بوک شناخته می‌شود، امکان ویرایش تصاویر و جلو-عقب کردن زوم در ویدئوها را در آپشن جدیدی ارائه کرد.
نود آی سی تی – سرویس اشتراک ویدئو و تصاویر اینستگرام قابلیتی را برای کاربران سرویس خود که قالبا اندرویدی‌ها هستند به وجود آورده که به موازات این آپشن‌های جدید، کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئوهای خود را دلخواه‌تر کنند.
کاربران ویدئویی این سرویس می‌توانند تغییراتیرابر روی رکوردهای خود ایجاد کردهونحوه زوم کردن بر روی بخشیازتصاویرکهمورد نظر آن‌ها استرانیز داشته باشند.
اما همین آپشن جدید امکان روتوش تصاویررابرای کسانیکهخواهان تغییراتی کوچکدرعکس‌های گرفته شده هستند نیز به ارمغان آورده است.
البته این قابلیت برای عکس‌ها تنها برای دستگاه‌های IOS ارائه شده استواینستگرامباتوجه به این پلت‌فرم درصدد استکهکابران اپلراهم به سمت خود بکشاند ودرقبال سرویس واین (Vine)کهمختص شبکه اجتماعی توئیتر است، خودی نشان دهد.
البتهازقابلیت‌هاییکهاینستگرام برای کاربرانش به ارمغان آورده، این استکهآن‌ها می‌توانند تا ۱۵ ثانیه ویدئوییرارکورد کننددرحالیکه این سرویس برای واین ۶ ثانیه استوعلاوه بر این امکان انحصاری کردن تولیدات ویدئویی راازطریق امضای اثردرنظر گرفته است.
 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر