در حال خواندن
تصاویری از آیفون ۷ اپل
0

تصاویری کاملا واضح توسط یک منبع موثق منتشر شده است که دید بسیار خوبی از آیفون ۷ به ما می دهد. تصاویری که مشاهده می کنید عکس هایی سه بعدی از این گوشی هستند. با ترنجی همراه باشید.
نود فناوری – رنگ و جنس موادی که آیفون ۷ با آن ساخته شده هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. به علت آنکه این تصاویر رندرهای سه بعدی از این گوشی هستند، جای دکمه ها، محل فرارگیری دوربین و دیگر المان ها مانند نمونه اصلی آن است و جای آنها به درستی مشخص شده است. رنگ ها و جنس بدنه ممکن است مقداری متفاوت باشد اما زبان طراحی همانی است که از اپل انتظار داشتیم.خوشبختانه بالاخره بعد از نارضایتی بسیاری از کاربران اپل خطوط آنتن پشت گوشی را حذف کرده و دوربین نیز مانند گذشته مقداری برآمدگی دارد. ظاهرا دو شبکه دایره ای اسرارآمیز در بالا و پایین گوشی وجود دارد که کاربرد و علت آن را هنوز نمی دانیم، اگر یادتان باشد آیفون ۵s هم این شبکه ها را داشت که یکی از آنها برای میکروفون استفاده می شد اما اپل تصمیم گرفت تا آن را در آیفون ۶ و ۶s حذف کند. شاید اپل تصمیم گرفته تا آیفون ۷ را به بلندگوهای استریو مجهز کند که با توجه به شایعاتی مبنی بر حذف جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، این حدس می تواند درست باشد.  در مورد آیفون ۷ پلاس با توجه به شایعات انتظار داریم که شاهد دوربین دوگانه در آن باشیم. شاید آیفون ۷ ضدآب باشد و از حسگر اثر انگشت لمسی استفاده کند؛ البته هیچکدام از آنها را نمی توان فعلا تایید کرد و باید منتظر بمانیم تا اپل چند ماه دیگر آیفون ۷ و ۷ پلاس را معرفی کرده و در پاییز روانه بازار کند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر