در حال خواندن
تشکیل کارگروه در دولت یازدهم هم کلید خورد
0

بر اساس شکایت تعدادی از کارمندان فعال در برگزاری انتخابات مجلس نهم به دستگاههای مسئول، مشخص شده برخی افراد فعال در برگزاری این انتخابات هنوز نتوانسته اند حق الزحمه خود را دریافت کنند که با پیگیری نهادهای مذکور از مدیران دولتی، مقرر شده طی هفته های آینده نسبت به شناسایی طلبکاران و تعیین رقم دقیق این مبالغ و پرداخت سریع آن به کارمندان مذکور اقدام شود.
به گزارش نود آی سی تی به نقل از  خراسان، در حالی که بر اساس تصمیم اوایل شهریورماه کابینه یازدهم، کلیه کارگروه های تشکیل شده تا مردادماه ۱۳۹۲ بر اساس مصوبه هیئت وزیران، لغو می شوند بر اساس ابلاغیه روزهای اخیر اسحاق جهانگیری به دستگاههای اجرایی، کارگروهی برای ترخیص کالاهایی که به دلیل مغایرت اسناد کالا در زمان ترخیص با اسناد مثبته در هنگام ثبت سفارش با مشکل مواجه شده اند، تشکیل می شود و تصمیمات این کارگروه برای همه لازم الاتباع است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر