در حال خواندن
تذکر نماینده مجلس به وزیر ارتباطات: روستاهای ماکو و چالدران اینترنت ندارند
0

نماینده مردم ماکو در مجلس خواستار تسریع در فراهم کردن تجهیزات فنی و امکانات و خدمات اینترنتی در روستاهای ماکو و چالدران شد.

نود فناوری – محمد علیپور در تذکری در جلسه علنی مجلس ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: تذکر من به وزیر ارتباطات است، اکثر روستاهای ماکو و چالدران فاقد ارتباطات اینترنتی هستند و در شرایط کرونایی خانواده‌ها ناچارند بچه‌ها را برای استفاده از برنامه های مجازی به ارتفاعات روستاها ببرند که در معرض سرما و حیوانات وحشی قرار می‌گیرند.

وی افزود: لیست روستاهای فاقد امکانات اینترنتی در چهار شهرستان تهیه شده و منتظر اقدام وزیر است. از وزیر ارتباطات می‌خواهم هر چه سریعتر تجهیزات فنی و امکانات و خدمات اینترنتی را فراهم کنند و به اداره مخابرات استان دستورات لازم را بدهند.

علیپور همچنین در تذکری به وزیر راه خواستار توزیع عادلانه اعتبارات قیر شد و گفت: سهمیه استان آذربایجان غربی و کمربندی ماکو را به جاهای دیگر ندهید. اگر در این زمینه غفلت شود باید به مردم و مجلس پاسخگو باشید.

وی همچنین در تذکری به وزیر صنعت و سازمان تعزیرات و دستگاه‌های نظارتی نیز گفت: با نظارت دقیق جلوی افزایش روز به روز قیمت کالاهای مصرفی مردم را که فشار طاقت فرسایی به مردم و اقشار ضعیف وارد می‌کند  بگیرید و اجازه ندهید فرصت‌طلبان عرصه را بر مردم تنگ کنند.

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر