در حال خواندن
تخفیف ۶۰درصدی اعضای نصر تهران برای دریافت اطلاعات مناقصات
0

اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران می‌توانند اطلاعات مناقصات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را با تخفیف ۶۰درصدی دریافت کنند.
روابط عمومی نصر تهران- پیرو انعقاد تفاهم‌نامه مابین این سازمان و مرکز اطلاع‌رسانی مناقصه‌ها و مزایده‌های کشور (تحت مدیریت شرکت ارتباط گستران هزاره) مبنی بر ارایه خدمات اطلاع‌رسانی مناقصه‌های مربوط به حوزه کامپیوتر و تکنولوژی اطلاعات با احتساب شرایط ویژه، اعضای این سازمان اعم از اشخاص حقیقی و یا حقوقی در صورت ارایه معرفی‌نامه کتبی از سازمان، می‌توانند از ۶۰درصد تخفیف نقدی به نسبت تعرفه سال ۹۲ و صرفا برای سرویس‌های پست الکترونیکی و یا وب‌سایت هزاره استفاده کنند.سرویس مورد اشاره در قالب اشتراک یک ساله اطلاع‌رسانی تمامی مناقصه‌های رسمی و منتشر شده در سطح کشور و طبقه‌بندی شده ذیل دسته‌بندی اصلی “کامپیوتر و شبکه” (دربرگیرنده تمامی مناقصه‌های حوزه تکنولوژی اطلاعات و فناوری‌های مرتبط و وابسته) به صورت روزانه اطلاع‌رسانی می‌شود.این سرویس، حسب سلیقه و نظر متقاضی، قابل ارسال از طریق پست الکترونیکی و یا قابل مشاهده در وب‌سایت مرکز به آدرسwww.hezarehinfo.net خواهد بود. مراحل اعطای اشتراک و ارایه خدمات پس از فروش در طی یک سال ارایه سرویس، حسب قوانین و شرایط شرکت ارتباط گستران هزاره تامین خواهد شد.گفتنی است، اعضا می‌توانند برای دریافت اشتراک و بهره‌مندی از طرح ویژه، طی اوقات اداری با دپارتمان فروش شرکت ارتباط گستران هزاره، تماس حاصل کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر