در حال خواندن
تاکید دانشجو بر ترویج شعار «مرگ بر فتنه‌گر»
0

وزیر سابق علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم دین وجه غالب جامعه باشد، گفت: باید نظر مراجع و علمای دین در دانشگاه اجرا شود.
به گزارش ایسنا، دکتر کامران دانشجو در همایش چهاردهمین اجلاس اساتید بسیجی سراسر کشور، گفت: چون به تازگی پستم را تحویل دادم باید به گونه‌ای حرف بزنم که به کسی بر نخورد، نمی‌خواهیم کاری کنیم که به پیشرفت‌های علمی کشورمان خدشه‌ای وارد شود.وی افزود: مطابق فرمایشات رهبر انقلاب محیط دانشگاه باید به جهت‌گیری اسلامی برگردد و برای اینکه دین وجه غالب باشد، باید به نظر متخصصان یعنی مراجع و علما عمل کرد.دانشجو با بیان اینکه علمای دین با اختلاط دانشجویان در دانشگاه‌ها مخالفند، اظهارکرد: آنهایی که می‌گویند «ظاهرش را ول کن» نمی‌خواهند دین وجه غالب باشد، ما نباید آخرت‌مان را برای دنیای عده‌ای بفروشیم.وزر سابق علوم با تاکید بر اینکه دو قطبی شدن دانشگاه منجر به دو قطبی شدن جامعه می‌شود، گفت: طبق فرمایشات امام راحل(ره) اگر دانشگاه مسیر درستی نرفت ملت هم همان مسیر را طی می‌کند.دو قطبی شدن در دانشگاه‌ها به هر بهانه‌ای بازی در زمین دشمن استدانشجو دو قطبی شدن را بزرگترین آفت برای جامعه دانست و افزود: دو قطبی شدن چه بهانه نشاط جامعه باشد و چه به هر بهانه‌ای دیگر بازی در زمین دشمن است.وی در خصوص استقلال دانشگاه‌ها، خاطرنشان کرد: باید مفاهیم استقلال مشخص باشد، در واقع دانشگاه باید مستقل از غرب در هر دو بعد ماهوی و شکلی باشد.با فتنه‌گران سال ۸۸ دوست نیستیمدانشجو ادامه داد: عده‌ای معتقدند باید با همه دوست بود، اما آیا می‌شود با فتنه‌گر سال ۸۸ دوست باشیم؟ یا با کسی که اعلام برائت نکرده، دوستی می‌ورزید؟ نمی‌شود هم دوستدار اهل بیت(ع) بود و هم قاتلان آنها را دوست داشت؛ مگر می‌شود هم با فلسطین دوست بود هم با اسرائیل، ما باید شعار مرگ بر فتنه گر را به شعار مرگ بر منافق اضافه کنیم تا نشان دهیم که دوست فتنه‌گران سال ۸۸ نیستیم. 

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر