در حال خواندن
تاریخ عرضه گلکسی A8 سامسونگ به صورت رسمی مشخص شد
0

نود فناوری-چند روز پیش بود که سامسونگ از دو موبایل گلکسی A8 و A8 پلاس (بررسی دیجیاتو) به صورت رسمی رونمایی کرد و گفت که باید منتظر عرضه آنها طی «اوایل ماه ژانویه ۲۰۱۸» باشیم. این کمپانی حالا از تاریخ عرضه دقیق میان رده های جدیدش پرده برداشته و به نظر می رسد که مشتریان احتمالی لازم نیست زمان زیادی منتظر باقی بمانند.

سامسونگ می گوید خانواده گلکسی A8 در روز ششم ژانویه (۱۶ دی ماه) در کشور ویتنام عرضه می شود و مشتریان می توانند دو مدل A8 و A8 پلاس را به ترتیب با قیمت ۴۸۵ و ۵۹۵ دلار خریداری کنند. البته این ارقام، در واقع قیمت محلی میان رده های سامسونگ در کشور ویتنام هستند و ممکن است قیمت گذاری در سایر کشورها اندکی متفاوت باشد.

 

گلکسی A8 و A8 پلاس، نخستین میان رده های سامسونگ هستند که از طراحی Infinity Display بهره می برند و با نمایشگرهای ۵٫۶ و ۶ اینچی خود، رزولوشن ۱۰۸۰x2220 را مقابل دیدگان قرار می دهند. به لطف این طراحی، دو دستگاه شباهت زیادی به پرچمداران سری گلکسی اس دارند، هرچند که خبری از خمیدگی اندک نمایشگر در طرفین نخواهد بود.

علی رغم عرضه در سال ۲۰۱۸، متاسفانه موبایل های سری A8 سامسونگ به صورت پیش فرض همراه با اندروید ۷ نوقا عرضه می شوند و خریداران دو دستگاه، فعلاً به اندروید ۸ اوریو دسترسی ندارند؛ هرچند که بدون شک مدت کوتاهی بعد از عرضه دو دیوایس می توان منتظر دریافت این به روزرسانی بود.

درباره نویسنده
مهدی مقدم

ارسال یک نظر