در حال خواندن
به زودی مشکلات آنتن‌دهی حل می شود
0

مدیرعامل اپراتور سوم تلفن همراه با ذکر توضیحاتی درباره عدم آنتن‌دهی مناسب رایتل پرداخت و فضای شهری و دکل‌ها را از بزرگ‌ترین مشکلات این اپراتور برشمرد.
نود آی سی تی –  حمید فرنگ، مدیرعامل رایتل در ارتباط با آنتن ندادن مناسب و نبود امکان استفاده از تماس تصویری رایتل گفت: در حال حاضر شبکه‌ ما در حال توسعه است. تاکنون ۵۶ شهر و تمامی مراکز استان‌ها تحت پوشش شبکه‌ رایتل قرار گرفته‌اند.
فرنگ درباره اینکه چرا رایتل در همه جای تهران آنتن‌دهی مناسبی ندارد، گفت:یکی از معضلات ما فضای بسته و برخی ساختمان‌هاست که در آنتن‌دهی مشکلاتی ایجاد کرده است، اکنون فضای شهری و دکل‌ها از بزرگ‌ترین مشکلات ما محسوب می‌شود و ما امیدواریم به زودی بتوانیم با حل این مشکلات سرویس بهتری را به کاربرانمان ارایه کنیم.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر