در حال خواندن
بهترین دوسیم کارته های بازار تلفن همراه
0

یافتن تلفن همراه هوشمندی با دوسیم کارت برای خرید بسیار آسان است.اما اگر شما بخواهید یک تلفن همراه رده بالا با قیمتی بالا با دوسیم کارت را خریداری کنید شرایط کمی متفاوت است و باید به طور دقیق برای یافتن بهترین آن ها تلاش کنید.ما بهترین دوسیم کارته های بازار را به شما معرفی می کنیم و حق انتخاب را به خود شما واگذار می کنیم.
 HTC One ME
 این گوشی سومین گوشی با صفحه نمایش Quad HD در بین HTC ها است و شمایلی مشابه One M9 دارد با این تفاوت که بدنه اش تماما از پلاستیک ساخته شده است.این گوشی در سایت امازون به قیمت ۴۷۹$
به فروش می رسد. این گوشی همچنین دارای صفحه نمایش ۵.۲ اینچی است.از ویژگی
های دیگر این گوشی تلفن همراه می توان به پردازنده ۸ هسته ای MediaTek Helio X10، اسکنر اثر انگشت، دوربین پشتی ۲۰ مگاپیکسلی ، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۲۸۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد .
LG G4
ورژن اصلی LG G4 
تک سیم کارته است ولی نسخه دو سیم کارت آن هم به بازار عرضه شد و اکنون در
سایت آمازون با مبلغ ۴۸۵$ قابل خریداری است.شما نسخه دوسیم کارت این گوشی
را درست مانند نسخه تک سیم کارت آن با رنگ های مختلف چرم می توانید خریداری
کنید .این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی  Quad HD، دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی با فوکوس لیزری خودکار ، پردازنده ۶ هسته ای Snapdragon 808 ، ۳ گیگابایت رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است.
sumsung Galaxy Note 5
سامسونگ اکثر پرچمدارانش را با نسخه دوسیم کارت نیز روانه بازار می کند.این گوشی با دوسیم کارت هم اکنون در سایت آمازون با قیمت $۶۹۹.۸۹ در حال فروش است. Note 5 دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی Quad HD است که با پردازنده خود سامسونگ یعنی  Exynos 7420هشت هسته ای تغذیه می شود.از دیگر ویژگی های این پرچمدار سامسونگ می توان به قلم S Pen، اسکنر اثر انگشت ، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت و ۴ گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.همچنین این گوشی در دو ورژن با حافظه داخلی های ۳۲ , ۶۴ گیگابایتی روانه بازار شده است و از حافظه خارجی نیز پشتیبانی نمی کند.
+Sumsung Galaxy S6 Edge
بله، درست دیدید. Galaxy S6 edge+
نیز با نسخه دو سیم کارته روانه بازار شده است ولی این گوشی قیمت بالاتری
از سایر گوشی های لیست ما دارد و هم اکنون در سایت امازون با قیمت  $779 به فروش می رسد. این گوشی در بسیاری از جوانب شبیه Note 5 است با این تفاوت که قلم  S Pen
را به همراه ندارد و دارای صفحه نمایش خمیده در طرفین است.این گوشی با
حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی غیر قابل افزایش روانه بازار شده است.
Sony Xperia Z5
 این گوشی هنوز در بسیاری از نقاط دنیا فروش خود را آغاز نکرده است .اما هم اکنون در آمازون قیمتی برابر $۶۵۸ 
را داراست.این گوشی نیز مانند دیگر پرچم داران سونی دارای بدنه ای ضد آب
است.از دیگر ویژگی های این تلفن همراه صفحه نمایش ۵.۲ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده ۸ هسته ای Snapdragon 810 ، ۳ گیگابایت رم ، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا ، دوربین پشتی ۲۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است.
منبع: Phonearena

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر