در حال خواندن
برگزاری هفدهمین جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور رئیس جمهوری
0

هفدهمین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور به عنوان بالاترین نهاد حاکمیتی در این حوزه، به ریاست رئیس جمهوری و با حضور دبیر شورا، سران قوا و تمامی اعضای حقوقی و حقیقی آن برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفدمین جلسه شورای عالی فضای مجازی کشور روز شنبه ۱۳۹۳/۲/۲۰برگزار خواهد شد.بنابراین گزارش، از مهمترین مباحث این جلسه، تصویب چارچوب و فرایند کلی مدیریت راهبردی فضای مجازی کشور به عنوان چارچوب حاکمیتی و همچنین تقسیم کار ملی دستگاه ها، نهادها و سازمان های فعال در حوزه محتوای فضای مجازی خواهد بود.در هفدهمین جلسه شورای عالی فضای مجازی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای – دادستان کل کشور نیز به عنوان عضو حقوقی این شورا برای اولین بار حضور خواهند یافت.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر