در حال خواندن
برنامه‌های رایگان برتر برای آندروید
0

یک وب سایت فناوری ۷۰ برنامه رایگان برتر موبایل برای سیستم عامل اندروید را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد.
به گزارش ایسنا، در این گزارش به تعدادی از برنامه‌های اعلام شده توسط وب‌سایت فناوری “تک رادار” اشاره شده که برای کاربران ایرانی هم قابل استفاده هستند.
Facebook for android
برنامه‌های پیشین فیس‌بوک برای اندروید،‌ دچار کاستی‌هایی بودند که در به‌روزرسانی جدید اندروید برطرف شده‌اند. در این نسخه یک برنامه،‌ صندوق ورودی پیامها تعبیه شده که برقراری ارتباط کاربران را تسهیل می‌کند. این نسخه همچنین از ثبات و سرعت بیشتری برخوردار است.
Google Sky Map
این برنامه مکان دقیق ستاره‌ها و سیاره‌ها را برروی صفحه موبایل کاربر نمایش می‌دهد. تنها کافیست موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید و از محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها و دیگر اجسام فضایی مطلع شوید. نکته جالب این برنامه این است که در فضای داخل خانه هم کار می‌کند.
RAC Traffic
این برنامه مکان شما را از طریق سیگنال تلفن همراهتان حدس زده و سپس وضعیت ترافیکی اطرافتان را به سرعت در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از این برنامه خیلی راحت‌تر از گوش کردن به رادیو برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیک است!
Evernote
این برنامه برای ذخیره کردن برنامه روزانه، ایده‌آل است. با استفاده از این برنامه می‌توان تمام نوت‌ها، یادآوری‌های صوتی و فایل‌های موجود در تلفن همراه را همگام و ذخیره کرد.
Flickr
این برنامه امکان عکس‌برداری و انجام عملیات مختلف برای عکس را به کاربر می‌دهد. با استفاده از این برنامه همچنین می توان عکس‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مانند توئیتر و فیس‌بوک به اشتراک گذاشت.
Aastrid
با استفاده از این برنامه ‌می توانید برنامه روزانه خود را به ترتیب اهمیت تنظیم کرده و برایشان زنگ اخطار بگذارید. حتی می توانید یک تایمر تنظیم کنید که میزان اتلاف وقتتان در شبکه‌های اجتماعی را به جای انجام کارهای اصلی نشانتان دهد.
این برنامه یکی از پیچیده‌ترین برنامه‌های کارهای شخصی است که اگر از آن درست استفاده شود، می‌توان ناباورانه در اتلاف وقت صرفه‌جویی کرد. این برنامه به حرفه‌ای‌ها توصیه می‌شود.
Endomondo
اگر ورزشکار هستید یا برای پیاده‌روی از جی پی اس استفاده می‌کنید، این برنامه را دانلود کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید یک فعالیت را انتخاب کرده، جی پی اس را فعال کنید و همه چیز را به اندوموندو بسپارید.
این برنامه حتی با یک صدای روباتیک، ‌شما را تشویق هم می‌کند. نکته جالب اینکه می‌توانید نقشه مسیری را که در آن دوچرخه سواری یا پیاده‌روی کرده‌اید را در شبکه‌های اجتماعی بگذارید و ورزش کردنتان را به رخ دوستانتان بکشید!
RD Mute
این برنامه تنها یک هدف دارد؛ اینکه تمام صداهای موبایلتان را قطع کند. این برنامه در واقع یک میان بر برای حالت سکوت برای اوقاتی است که حتی وقت فشار دادن یک دکمه را هم ندارید. تنها کافی است موبایلتان را برعکس و از طرف صفحه روی میز بگذارید.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر