در حال خواندن
بررسی طرح های عیدانه و رمضانه اپراتورهای مخابراتی در سال نو
0

عیدی دادن و عیدی گرفتن یکی از رسومی است که از گذشته در فرهنگ ایرانیان بوده است، هرچند این رسم در ابتدا فقط در محدوده خانوادگی و از جانب بزرگترها به کوچکترها بوده است، اما دامنه این رسم نیکو فراتر رفته تا اندازه ای که امروز شرکت ها و موسسات هدیه هایی را برای کارمندان و شرکت های همکار درنظر می گیرند تا از این طریق سال نو را با آن ها جشن بگیرند. از طرفی شرکت هایی که مخاطب آن ها مردمان معمولی و در واقع همان مشترکانشان هستند نیز به گونه ای مشابه رفتار کرده و به کاربران خود عیدی می دهند. در گزارش پیش رو به بررسی کمپین ها و طرح هایی می پردازیم که از طرف اپراتورهای مخابراتی به عنوان هدایای نوروزی درنظر گرفته شده آن هم در شرایطی که نوروز امسال مصادف با ماه رمضان شده است می پردازیم.

هدایای ویژه همراه اول برای نوروز و رمضان/ طرحی بی سابقه

اپراتور همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۲، اقدام به طراحی بسته های عیدانه ویژه ای برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود کرده است که این طرح ها از ۲۹ اسفند تا پایان عید سعید فطر، در قالب عیدی اول، قابل استفاده بوده اند.

این بسته های ویژه عیدانه در دو گروه خدمات زندگی دیجیتال و بسته و اعتبار طراحی شده که فعالسازی آنها تنها از طریق اپلیکیشن همراه من امکانپذیر است.

برای استفاده از این طرح ها مشترک همراه اول می تواند با ورود به اپلیکیشن همراه من در قسمت طرح های تشویقی و در گزینه عیدی ۱۴۰۲ یکی از گردونه های بسته و اعتبار یا خدمات زندگی دیجیتال را انتخاب کند. پس از انتخاب یکی از آنها شروع به چرخیدن می کند و در نهایت به صورت تصادفی، یکی از هدایا برای مشترک فعال و نمایش داده می شود.

گردونه «خدمات زندگی دیجیتال» شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف دیجیتال مانند اکالا، دیجیکالا، نماوا، آچاره، جاجیگا، فلای تودی و… می شود. همچنین گردونه «بسته و اعتبار» نیز شامل بسته های متنوع نظیر «اعتبار داخل شبکه همراه اول از ۱۰ تا ۱۰۰ هزار تومان» و همچنین بسته های «یک ساعته، ۲ ساعته و ۲ روز مکالمه نامحدود داخل شبکه» می شود.در این بخش بسته های اینترنتی متنوعی نظیر «۱ گیگ، ۲ گیگ و نامحدود ۲ روزه» نیز گنجانده شده است.

با توجه به اینکه نوروز امسال با ماه رمضان همزمان شده است، زمان استفاده از طرح های مذکور تا پایان عید فطر در نظر گرفته شده است.

نکته حائز اهمیت در طرح نوروزی و رمضانی همراه اول در سال ۱۴۰۲ این است که در بخش خدمات زندگی دیجیتال این شرکت دست به اقدامی بی سابقه زده است که آن را متمایز از سایر طرح های گذشته می کند. مطابق این طرح اعتبار فضای دیجیتال برای اولین بار به مشترکان داده می شود. مشترکان می توانند شانسشان را بسنجند و برنده اعتبار جاجیگا، دیجی کالا و فلای تودی شوند. رنج بالای فعالسازی کاربران در این طرح نشان می دهد که این اقدام بدیع همراه اول مورد استقبال آنان بوده است.

هدایای ویژه ایرانسل برای نوروز و رمضان

تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل امکان آن را داشتند که در نوروز ۱۴۰۲ یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند. این بسته تخفیفی بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس بوده و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز بود.

همچنین تمامی مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانستند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گرفت و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را داشت که مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز بود.

مکالمه هدیه ۴+۴۰ را نیز به مناسبت ماه رمضان در اختیار مشترکان ایرانسل قرار گرفته است. مشترکان با فعال‌سازی این بسته، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی (درون‌شبکه)، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه را رایگان خواهند داشت. همچنین در تمامی سحرگاه‌های ماه رمضان، از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، بسته مکالمه یک‌ساعته ایرانسل، رایگان خواهد بود. این بسته، مختص مکالمه درون‌شبکه‌ای است.

 

درباره نویسنده
منصوره خالقی

ارسال یک نظر