در حال خواندن
برخورد با سایت‌های خبری بی‌مجوز
0

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات با اشاره به اتمام ضرب الاجل ۳ماهه تعیین شده هیات نظارت بر مطبوعات( پایان دی ماه)، اعلام کرد: از آنجا که پرونده تعدادی از پایگاه های خبری و اطلاع رسانی در نوبت طرح قرار داشت،این زمان عملا تمدید شد اما ظرف روزهای آینده درخصوص سایت های بدون مجوز اقدام قانونی به عمل می آید.
به گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعلاءالدین ظهوریان با اعلام این مطلب افزود:از آنجاکه پایگاه های خبری و اطلاع رسانی تحت پوشش قانون مطبوعات قرار دارند، فعالیت بدون مجوز از هیات نظارت بر مطبوعات، تخلف محسوب می شود و حکم آنها شبیه نشریاتی است که بدون مجوز منتشر می شوند.وی خاطرنشان کرد: فهرست پایگاهها و سایت های خبری دارای مجوز همانند نشریات و خبرگزاری ها روی سایت معاونت امور مطبوعاتی قرار دارد و همه این فهرست ها هر هفته بلافاصله پس از جلسه هیات نظارت بر مطبوعات بهنگام می شود.ظهوریان اضافه کرد: همچنین تغییراتی نظیر تغییر در گستره توزیع، دوره انتشار و سایر مواردی که حسب درخواست نشریات و موافقت هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود، در سایت معاونت به روز خواهد شد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر