در حال خواندن
برای استفاده از نسل ۴ هزینه نکنید
0

چندی پیش بود که موبنا از تفاوت سرعت نسل ۳ و ۴ ارایه شده از سوی یک اپراتور با سرعت واقعی خدمات این نسل در کشورهای دیگر خبر داد.
میپنا – اگرچه مطابق معمول، مسوولان ذیربط در رگولاتوری نه واکنشی به این خبر داشتند و نه اطلاعات مفیدی از این که سرعت واقعی ارایه خدمات نسل ۳ و ۴ چگونه و تا چه حد باید باشد به مردم داده‌اند.نتیجه این خلا اطلاع‌رسانی حالا موجب شده تا کاربران بسیاری با صرف هزینه‌های متعدد گله‌مند شوند که تفاوتی میان اینترنت نسل ۳ و ۴ با نسل پایین‌تر یکی از اپراتورها احساس نمی‌کنند. در واقع حالا بعضی از کاربران به این نتیجه رسیده‌اند که فریب تبلیغات را خورده‌اند.برای نمونه خبرگزاری فارس اخیرا گزارش کرد وضعیت نامطلوب اینترنت موبایل این اپراتور در شرایطی صدای اعتراض مشترکان را درآورده که این اپراتور درباره راه‌اندازی نسل ۴ در دیگر استان‌های کشور نیز تبلیغ می‌کند. صرفا راه‌اندازی‌های نسل های جدید مخابراتی بدون ارائه سرویس مطلوب موجبات نارضایتی بیش از پیش مشترکان را فراهم کرده است. آنها تبلیغات ۳G و ۴G اپراتور را می بینند اما در عمل نه تنها تغییری در کیفیت سرویس دهی مشاهده نمی‌کنند بلکه باید مشکلات دوره گذر نسل‌های مخابراتی را نیز تحمل کنند.همچنان که در مراسم افتتاح شبکه نسل ۴ این اپراتور در یکی از استان‌ها، نیز عدم همخوانی تبلیغات و سرعت واقعی اینترنت این اپراتور مورد انتقاد نماینده رسانه‌ها قرار گرفت و مدیرعامل اپراتور در پاسخ به انتقاد، گفت: تستی که در آغاز به کار شبکه ارائه می‌شود نشانه توانمندی شبکه ۴G است وگرنه سرعت ۴۰ مگابیتی که نمایش داده می‌شود در عمل بسته به میزان استفاده همزمان مشترکان متغیر است.از این رو توصیه ما این است که کاربران فعلا برای دریافت خدمات نسل ۳ و ۴ عجله نکنند چون تناسبی میان پولی که پرداخت می‌کنند و خدماتی که دریافت می‌کنند مشاهده نمی‌شود.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر