در حال خواندن
باید برترین شرکت ارتباطی منطقه خاورمیانه شویم
0

به گفته معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران، بـــراساس چشم انداز ترسیم شده می خواهیم در ارایه خدمات به برترین شرکت در منطقه خاورمیانه تبدیل شویم.
 
نود آی سی تی – مهندس امامی، با بیان این مطلب گفت: برای رسیدن به چشم انداز موفق باید با ساختار و فرآیندهای استاندارد بین المللی که تدوین شده است در جهت عملیاتی کردن این مهم گام برداریم.
معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران با بیان اینکه هدف اصلی ، پیاده سازی ساختار معاونت تجاری استان‌ها مطابق پیشنهاد شرکت مشاور است افزود: با چیدمان کارشناسان این حوزه و آموزش به آنان امیدواریم بتوانیم ساختار جدید را در تمامی شرکت های مخابرات استانی پیاده سازی کنیم.
وی، با بیان مسوولیت معاونت تجاری در ساختار شرکت ارتباطات ثابت و استان‌ها ، گفت: بدون به کارگیری ساختار و فرآیندهای استاندارد به هدف تعیین شده نخواهیم رسید.
وی چهار حوزه رشد، وضعیت درآمد، تعداد مشتریان و بازاریابی را از جمله محورهای اصلی برشمرد و افزود: با در نظر گرفتن توسعه دولت الکترونیکی بین دستگاه‌های اجرایی کشور و تقاضا برای سرویس با کیفیت و سرعت بالا باید بتوانیم این چهار حوزه را در شرکت تقویت کنیم.
معاون تجاری شرکت ارتباطات ثابت ایران بـــا بیان اینکه فرصت درآمدی در حوزه باند پهن برای ما وجود دارد، بیان کرد: این بازار در حال رشد است، از این رو باید در شهرهای بزرگ که رقابت در آنها خیلی شدید است براساس برنامه، در بخش مشتریان تجاری با ارتباط نزدیک با آنها، بیش از پیش قدم برداریم.
امامی، کیفیت خدمات و پشتیبانی آن را بیش از موارد دیگر مورد توجه مشتری دانست و افزود: با استفاده از تمامی ظرفیت های مرکز تماس باید قبل از مشتری کارشناسان مرکز با آنان تماس بگیرند و پیگیر تقاضاهای مطرح شده باشند.
وی با اشاره به اینکه باید تجهیزات سخت افزاری مانند مودم را خودمان همراه با سرویس مورد نظر در اختیار مشتری بگذاریم گفت: مشتری باید بتواند به راحتی با روشن کردن مودمی که ما در اختیار او می گذاریم به سرویس مورد نظر متصل شود.
معاون تجاری ارتباطات ثابت دو محور تخفیف به مشتریان و نوآوری و ارایه محصولات جدید را دو استراتژی مطرح در حفظ و رشد بازار دانست و گفت: پایدار بودن، افزایش تعداد مشتریان، افزایش درآمد و وجود فعالان بزرگ از نتایج استراتژی ارایه محصولات جدید است و کوتاه مدت بودن، درآمد کم و تغییر نکردن تعداد مشتریان را نتایج استراتژی تخفیف به مشتریان ذکر کرد.
وی بر گسترش شبکه فروش و توزیع در بین مشتریان تأکید کرد و افزود: با افزایش کانال‌های فروش هم در بخش فروش خانگی و هم در بخش فروش تجاری با در نظر گرفتن سهولت امر خرید خدمات توسط مشتری باید در بین مشتریان حاضر شویم.
امامی معرفی برند آشنای اول را به عنوان پیشتاز در ارایه خدمات مشتریان در بین همگان ضروری دانست و گفت: هدف این شرکت، پاسخ به تمامی نیاز مردم هم در بخش خانگی و هم در بخش تجاری با در نظر گرفتن کیفیت خدمات و رضایت مشتری است.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر