در حال خواندن
بانک حکمت ایرانیان استخدام می‌کند
0

داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر اعلام نظر مراکز پزشکی مورد نظر بانک، بومی بودن در شهر تهران (حداقل ۳ سال سکونت در شهر تهران بدون در نظر گرفتن دوره تحصیلی دانشگاهی)، تسلط نسبی به مکالمه، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی، برخی از شروط ثبت نام است.
بانک حکمت ایرانیان برای تکمیل نیروی انسانی متخصص خود به جذب نیرو اقدام کرده است.به گزارش ایسنا معاونت فناوری اطلاعات و طرح و برنامه بانک حکمت ایرانیان در ردیف‌های شغلی کارشناس شبکه، کارشناس امنیت IT، کارشناس سرور و مجازی‌سازی، کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار بانکی Core Banking، کارشناس توسعه و پشتیبانی نرم‌افزارهای ERP، کارشناس بانکداری مجازی، از افراد واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.داشتن سلامت روانی و جسمانی برابر اعلام نظر مراکز پزشکی مورد نظر بانک، بومی بودن در شهر تهران (حداقل ۳ سال سکونت در شهر تهران بدون در نظر گرفتن دوره تحصیلی دانشگاهی)، تسلط نسبی به مکالمه، خواندن و نوشتن زبان انگلیسی، برخی از شروط ثبت نام است.داوطلبان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا ۱۵ اردیبهشت به این آدرس http://azmoon.hibank24.com/job3/index.cfm مراجعه کنند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر