در حال خواندن
بانک ایران زمین به‌دنبال کسب رتبه یک در بانکداری دیجیتال
0

به گفته عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل بانک ایران زمین، چشم‌انداز بانک در سال ۱۴۰۰ رسیدن به رتبه اول در میان بانک‌های کشور در حوزه بانکداری دیجیتال است.

نود فناوری – مجتبی شیروانی با تشریح اهمیت برنامه‌ریزی در دستیابی به اهداف موردنظر، گفت: در بانک ایران زمین حرکت به سمت یک سازمان برنامه‌محور از ابتدای سال ۹۵ آغاز شده و بانک برنامه خود را تا سال ۱۴۰۰ تعریف کرده است.

وی افزود: این برنامه‌ها از سال ۹۵ تا سال ۱۴۰۰ در یک دوره شش‌ساله تنظیم شده است و این دوره‌ها به‌منظور تثبیت و خروج از فشارهای موجود تبدیل به سه دوره دوساله کوتاه‌مدت شده است تا ضمن به‌روزرسانی شرایط، ابزار لازم را برای یک جهش بلند آماده کند.

او در خصوص افقی که بانک برای دستیابی به آن دورخیز کرده است، گفت: در واقع بانک ایران زمین تحول جدی و بسیار بزرگی به نام بانکداری دیجیتال را هدف گرفته است.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک ایران زمین، در توضیح چشم‌انداز این بانک در سال ۱۴۰۰ و رسیدن به رتبه اول در میان بانک‌های کشور در حوزه بانکداری دیجیتال گفت: این یعنی اینکه در بانکداری دیجیتال ابزار، پرسنل و مشتریان همه از جنس دیجیتال خواهند بود و لازمه این امر درک صحیح از مفهوم یادشده است، بنابراین همه باید نسبت به آن و هدف نهایی بانک اشراف کامل داشته باشند.

شیروانی در ادامه با اشاره به اهمیت درآمدهای کارمزدی در بانک‌ها، افزود: مگر ممکن است که بانک‌ها تمام تلاش خود را در جهت ارتقای خدمات به‌کار بگیرند و درنهایت این خدمات را به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار دهند. در واقع دریافت کارمزد به بانک‌ها کمک می‌کند که بتوانند ضمن رشد و توسعه خدمات، هزینه‌های خود را نیز تا حدود زیادی پوشش دهند و از افزایش هزینه تمام‌شده پول که در نهایت به خود مشتریان باز می‌گردد، جلوگیری شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر