در حال خواندن
بازی پرندگان خشمگین یک میلیارد بار دانلود شد
0

شرکت راویو تولید کننده بازی Angry Bird اعلام کرد که از این بازی تاکنون بیش از یک میلیارد بار دانلود شده است.
نود آی سی تی – در حالی که تعداد دانلودهای بازی Angry Bird به بیش از یک میلیارد بار رسیده، گزارش‌ها حاکی است که ۲۶۳ میلیون نفر در طول آخرین ماه‌ سال ۲۰۱۲ به جمع کاربران این بازی پیوستند.بر اساس این گزارش، در طول نخستین هفته سال ۲۰۱۳ و تعطیلات کریسمس ۳۰ میلیون بار از این بازی دانلود شد که این آمار برای یک روز هشت میلیون بار گزارش شد.Angry Birds‏ یک بازی ویدیویی فکری، ساخته راویو موبایل است که سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شد. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌اواس منتشر شد. بعد از موفقیت کم نظیر این بازی نسخه‌های دیگری از آن نیز تولید و عرضه شد که با اتکا به محیط جذاب و ریتم کمدی‌شان با موفقیت بیشتری روبه‌رو شد.
به گزارش موبنا، این بازی تقریبا هر سه ماه یکبار با یک به روز رسانی جدید همراه ‌است. علاوه بر این نسخه‌‌های اختصاصی از این بازی به مناسبت‌های مختلف تولید و عرضه می‌شود.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر