در حال خواندن
بازدید وزیر مخابرات و تکنولوژی افغانستان از مبین‌نت
0

نیمه آذر ماه، شرکت ارتباطات مبین‌نت میزبان وزیر مخابرات و تکنولوژی معلوماتی کشور افغانستان بود.در این دیدار صمیمانه مهندس «حسین ریاضی» مدیرعامل، ضمن خوش‌آمدگویی به جناب «عبدالرزاق وحیدی» و هیئت همراه ایشان به تشریح فعالیت‌های مبین‌نت در قامت «گسترده‌ترین اپراتور سراسری وایمکس در جهان»، پرداخت. وی هم‌چنین به دلیل دانش فنی و تکنولوژیکی بالای مبین‌نت در حوزه ارتباطات باندپهن بی‌سیم درخصوص انتقال دانش و تجربیات مبین‌نت به افغانستان ابراز خشنودی کرد.

نود فناوری – وزیر مخابرات و تکنولوژی معلوماتی افغانستان نیز ضمن بازدید از فعالیت‌های مبین‌نت به‌ویژه واحد نگهداری شبکه و همچنین مرکز خدمات و پشتیبانی، ضریب بالای پایداری شبکه مبین‌نت را تحسین کرده و مشتاق دریافت خدمات مشاوره‌ای در این حوزه از مبین‌نت شد و گفت:« مبین‌نت توانسته است با بکارگیری فناوری‌های نوین در سطح کشورهای منطقه جایگاه خوبی را کسب کند.»

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر