در حال خواندن
اینترنت تالیا در راه است
0

شبکه تالیا در تهران و مراکز استان‌ها به شرایط عادی برگشته و مشغول سرویس‌دهی به مشترکان خود است.
نود آی سی تی – فریبرز نژاد دادگر، مدیرعامل تالیا با بیان این مطلب گفت: تالیا به عنوان اولین ارایه‌دهنده سرویس موبایل پیش پرداخت در کشور مدتی در محاق قرارگرفته بود که با ورود سرمایه گذاران جدید و تغییر مالکیت خوشبختانه توانسته است سرویس‌دهی خود را در تهران و مراکز استان به وضعیت مطلوب برساند و اکنون در حال تکمیل پوشش شبکه خود است.
وی با اعلام ورود تالیا به حوزه ارایه خدمات دیتا افزود: تالیا در نظر دارد در آینده نزدیک سرویس دیتا را نیز در شبکه خود به مشترکان ارایه کند.
وی با اشاره به رفع مشکلات مشترکان تالیا همزمان با ترمیم و رفع نواقص شبکه گفت: تالیا بخش‌های ارتباطی خود با مشترکان را راه‌اندازی کرده و مشترکان می توانند در صورت وجود هرگونه سوال یا مشکلی از خطوط تالیا با تلفن ۹۹۹ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۲۹۹۹۰۰۰۰ تماس بگیرند.
نژاددادگر اعلام کرد: به منظور جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی و ایجاد اطمینان برای مشترکان تالیا، شارژ کارت‌های جدید به شکل و مشخصات جدید در بازار توزیع شده است.
مدیرعامل تالیا گفت: در ابتدای امسال مالکیت پروژه تالیا از شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان به شرکت جدیدی بنام گسترش ارتباطات تالیا واگذار شد و گویا مدیران این شرکت توانسته‌اند در یک سکوت چند ماهه موفق به حل مشکلات چندین ساله این اپراتور شوند.

درباره نویسنده
عبدالله افتاده

ارسال یک نظر