در حال خواندن
اینترنت با سرعت ۸ مگابیت
0

خرسندیم به اطلاع برسانیم که به مناسبت میلاد امام زمان (عج) شرکت شاتل جشنواره‌ای را با سرویس‌ها و شرایط ویژه برای مشتریان برگزار می‌کند که شرایط استثنایی را برای خرید سرویس­‌های اینترنت پرسرعت فراهم آورده است.
در این جشنواره، شاتل برای نخستین بار نسل جدیدی از سرویس‌های اکو را با سرعت‌های بی‌نظیر ۴، ۶ و ۸ مگابیت در ثانیه، با قیمتی باورنکردنی و تخفیفات ویژه، بسته به وجود امکانات مخابراتی در شهرها و مراکز مخابراتی مختلف، در اختیار علاقه‌مندان در سراسر کشور به جز شهرهای تهران، بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن و شهرکرد قرار خواهد داد. گفتنی­‌ست، فروش این سرویس­‌ها به همراه مودم و با تخفیف کامل هزینه نصب و راه‌اندازی در صورت خرید مودم همراه خواهد بود.
افزون بر این، چنانچه مشتریان در بازه‌ی زمانی جشنواره برای خرید دیگر سرویس‌های شاتل اقدام کنند، بسته به نوع سرویسی که خریداری می­‌کنند، در صورت خرید مودم از تخفیف بین ۴۰ تا ۱۰۰ درصدی هزینه نصب و راه‌اندازی برخوردار خواهند شد.
این بخش از شرایط ویژه خرید شامل تهران و کلیه­‌ی شهرها در سراسر کشور به جز شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، یاسوج، گچساران، بروجن، شهرکرد خواهد بود. این فرصت استثنایی از تاریخ ٢v خرداد تا پایان روز ٢۰ تیر ١‎٣‎٩٢ در اختیار مشتریان خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان فروش شهر تهران با شماره ٢۳۰۹۹ و یا نمایندگان شاتل در سراسر کشور تماس حاصل فرمایید. برای دریافت اطلاعات تماس دفتر نمایندگان شاتل در سراسر کشور این‌جا کلیک کنید.
امید است این شرایط، بتواند رضایت خاطر مشتریان جدید خانواده­‌ی بزرگ شاتل را فراهم سازد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر