در حال خواندن
ایرانسل ۱۰۰ برابر خرید، اعتبار مکالمه می‌دهد
0

“کد شگفتی‌های اپراتور دوم ارتباطی” با قابلیت دریافت اعتبار مکالمه معادل ۱۰۰ برابر مبلغ خرید، به مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل ممکن شد.
نود فناوری – مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری اپراتور دوم تلفن همراه کشور می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری ویژه #۱*۴۴۴۴* و پیگیری منوهای سامانه هوشمند با توجه به میزان مکالمه معمول خود یک طرح پیشنهادی منحصر به خودشان را مشاهده و با انتخاب آن، ۱۰۰ برابرِ هزینه پرداختی، اعتبار مکالمه ایرانسلی دریافت کنند.به عنوان مثال، مشترکان با پرداخت ۲۰۰ تومان در روز هشتم مردادماه، ۲۰ هزار تومان اعتبار مکالمه ایرانسلی تا ۳۱ مردادماه، بعد از اولین تماس خود دریافت خواهند کرد.با توجه به اینکه از زمان خرید این پیشنهاد، تنها تا پایان همان ماه فرصت استفاده از ۱۰۰ برابر اعتبار مکالمه داخل شبکه هدیه برای مشترک فراهم است، توصیه می‌شود مشترکان در روزهای ابتدایی ماه از این سرویس استفاده کنند تا زمان بیشتری برای بهره‌‌مندی از هدیه آن ماه را در اختیار داشته باشند.بسته مذکور مختص خود مشترک است و با شماره‌گیری کد #۱*۴۴۴۴*، بسته مربوط به خود فرد نمایش داده می‌شود. این بسته‌ها با توجه به میزان مصرف مشترکان بروزرسانی می‌گردند و میزان این شارژ ۱۰۰ برابری، تا اعطای “یک ماه مکالمه رایگان” افزایش می‌یابد.مشترکانی که از طرح‌های تعرفه رنگی یا جزیره هوشمند ایرانسل استفاده می‌کنند، می‌توانند به طور همزمان از این طرح استفاده نمایند.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر