در حال خواندن
اپراتور نسل سوم هند به پلاس ارتقا می‌یابد
0

شرکت ارتباطی MTS هند با توسعه نسل سوم شبکه ارتباطی خود تا “+۳G”، امکان بهره‌برداری از دیتا با سرعت ۹.۸ مگابیت بر ثانیه را به ارمغان می‌آورد.
به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، شرکت ارتباطی MTS هند با اشاره به اینکه درصدد توسعه شبکه خود با رویکرد بهبود تبادل دیتاست، گفته است که با توجه به فازبندی‌های توسعه‌ای که در نظر داشته، این بار وارد اجرای فاز دوم توسعه می‌شود و شبکه نسل سوم خود را ارتقا می‌دهد.
در مرحله اولیه، این شرکت قرار است که دانگل‌هایی را برای دریافت و ارسال اطلاعات در اختیار مشترکین قرار دهد و تا انتهای سال نیز گوشی‌های سازگار با این نسل را ارائه خواهد کرد.
نزدیک به دو هفته می‌شود که اجازه گسترش طیف فرکانسی به این شرکت داده شده است و این شرکت هم از طریق تجهیزات ارتباطی خود در ۹ نقطه متفاوت از قبیل دهلی، تامیل‌نادو، کارناتاکا، بنگال غربی، کلکته و… اقدام به پوشش سراسری مشترکان خود می‌کند.
با این ارتقای شبکه‌ای، نرخ دانلود دیتا در نقاط دسترس‌پذیر به گریدهای این شبکه تا ۹.۸ مگابیت بر ثانیه ارتقا می‌یابد.

درباره نویسنده
عبداله افتاده
دانش آموخته رشته روابط عمومی الکترونیک هستم، به واسطه شرایط زندگی رشته‌های مختلف کاری را تجربه کردم، تا اینکه در سال 1380 با ورود به خبرگزاری ایرنا استان تهران به عنوان خبرنگار متوجه اشتیاق فراوان به این حرفه شدم. از آن زمان تاکنون نیز در رسانه‌های مختلف در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مشغول به فعالیت بوده‌ام. موجب خرسندی است اگر انتقادات، پیشنهادات و سوژه های خبری خود را از طریق کانال‌های ارتباطی زیر با من به اشتراک بگذارید.

ارسال یک نظر